2021/06/15

Limited Edition

Dzień dobry, wybaczcie opóźnienie, ostatni weekend był dla mnie hmmm... Powiedzmy że zajęty. Już przychodzę by pogadać z wami na temat najświeższego LE. 

Oto ono:


Niestety nie zdążyłam na wszystko :( Strasznie ubolewam nad brakiem sznurowanych sandałków oraz srebrnych spodni. Udało mi się kupić za to kolczyki, sukienkę i buty z pierwszego manekina, sukienkę z ostatniego, a także torebki. Okazało się że mam dosłownie ostatnią sztukę (700/700) torby fioletowego modelu.

No cóż, oto czas na dyskusję. Co sądzicie o tej kolekcji? Kupiliście, jesteście zadowoleni?

12 komentarzy:

  1. Jak debil siedziałam pół piątku, żeby mieć kilka rzeczy haha :D Ale kupiłam wszystko, co mi się podobało, więc jestem zadowolona. Moim zdaniem kolekcja udana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też cały czas grzecznie czekałam na kolekcję jak Elizabet-Mary, kupiłam sporo rzeczy, mam nadzieję, że chociaż połowę wykorzystam xD
    Ogólnie nie odczułam efektu "wow", ale te wysokie sandałki, sandałki z różą, to włochate body i biżuteria są moimi ulubionymi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaluje ze nie zdazylem na choker, body i srebrne spodnie. Szkoda ze nie starczyli mi kasy na szara spodniczke meska albo sukienke Versace. Kupilem niebieska bluzke i nie wiem czy to trafiony zakup bo chyba do dzisiaj sie nie wyprzedala xd ale mi sie calkiem podoba. Ogolnie jesli chodzi o kolekcje to nie jest zle :) fajnie ze dostępne dla wszystkich, bo ja nie mam ochoty doladowac ss xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją kupiłam jako jedną z pierwszych rzeczy i mega mi się podoba, nie ma podobnych w plazie, a dodatkowo jest świetnie zrobiona:p Nie rozumiem czemu tak mało osób ją doceniłoxd

      Usuń
  4. Moim zdaniem kolekcja baaardzo udana, mnóstwo rzeczy mi się mega podobało. Niestety mi również nie udało się kupić chokera, sznurowanych sandałków, body i srebrnych spodni ;(( Kupiłam za to sukienkę z pierwszego manekina, kolczyki, czerwoną spódnicę i sukienkę Versace.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie kolekcja jest fatalna,nic nie wylądowało w mojej szafie....kompletnie nic w moim stylu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam jak głupia, żeby chociaż raz od 5 limitowanych kolekcji wstecz zdążyć na cokolwiek, ale kolekcja to średniawka. Kupiłam chocker, jedne kolczyki, rękawy, cekinowe spodnie i szarą sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekałam, jak tylko pojawiły się spoilery na fb, szybko weszłam na aplikacje i udało mi się kupić wszystko co chciałam. Ogólnie na początku nie było wow, ale gdy zobaczyłam rzeczy w apartamencie zakochałam się i koniec końców kolekcję uznaję za udaną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi się nie podoba, nie ma dla mnie efektu wow

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie kupiłam bo myslałam, że to będzie dla superstar :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie tak sobie. Nie jestem ss, więc...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nic nie kupilam :( Nie ta polka cenowa

    OdpowiedzUsuń