2021/06/15

LOOKBOOK RUNWAY + WYNIKI KONKURSU

 

Hej! Czy jesteście ciekawi co udało nam się wymyślić z artykułami z Runway? Albo kto według nas wykonał najlepszą pracę i otrzymał główną nagrodę? Jeżeli tak to zapraszamy do rozwinięcia postu!

Jeżeli chodzi natomiast o sam sklep to jestem bardzo mocno zawiedziona. Nie artykułami, bo mnie udało się znaleźć coś dla siebie, ale zdecydowanie nie podoba mi się obecna forma sklepu. Ciuchy nielimitowane ani czasowo, ani na sztuki, ale drogie jak cholera? Czy to w ogóle ma rację bytu w grze? Ciekawa jestem czy zauważyliście, że również ostatnia kolekcja Limited Edition przestała być wyłącznie dla osób z pakietem superstar. Zakupy mógł zrobić każdy kto po prostu miał kasę. Czyżby stardoll jeszcze bardziej postawił na wyzysk? Nie kupisz pakietu - spoko, masz dostęp do wszystkiego, ale stardollary już musisz kupić i to dużo, bo ciuchy są zwyczajnie drogie. Jak się mają w tej sytuacji czuć osoby, które regularnie robią doładowania? Zachęcam Was do dyskusji na ten temat jak również do pozostawienia swojej opinii o stylizacjach =D

Lavish




Anulcia345 na Roce:



Elizabet-Mary


Hongwart



Rocka na Roce =D


________________________

NASI CZYTELNICY: 

1 miejsce i 100 sd na zakupy w Runway wygrywa Jassmaka! Gratulacje! Po nagrodę zgłoś się do Lavish.

2 miejsce i 70 sd na zakupy w Runway trafia do BlackLips. Gratulacje! Po nagrodę zgłoś się do Lavish.


3 miejsce i zakupy w Runway do 50 sd trafia do DzikaNaomi. Gratulacje! Po nagrodę zgłoś się do Lavish.

__________________________

POZOSTAŁE PRACE









Każdy z Was bardzo się postarał, dlatego wrzucamy do naszego lookbooka wszystkie prace! Każdy uczestnik otrzyma prezent niespodziankę :) 

14 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja Elizabet-Mary, obie od Hongwart i pierwsza Rocki.

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Dziękuję bardzo za wyróżnienie mojej pracy i gratuluję pozostałym.
    Lookbook wyszedł świetny, tyle pięknych stylizacji, tyle inspiracji, nie potrafię wybrać najlepsze stylki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam problem z tym lookbookiem, totalnie nie miałam pomysłu. Cieszę się, że ostatecznie coś powstało.
    Stylizacje innych są rewelacyjne, każdy świetnie się spisał! Bardzo przyjemnie się to ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolekcja była kiepska,kupiłam chyba tylko 2 rzeczy...co do stylizacji to podoba mi się 3 propozycja Lavish,druga Anulci,pierwsza Elizabet oraz druga Rocki :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki! Świetne stylizacje :D

    Tym razem nie potrafię wybrać swoich ulubionych stylizacji, bo każda wypadła ekstra :D

    Też jestem zawiedziona tym pomysłem na brak limitowanych sztuk ubrań/ czasu... A co do LE to nawet nie zauważyłam, że nie wymaga ono SS, ale nie podoba mi się ta zmiana :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ladny i spojny nam wyszedl ten lookbook! Prace nadeslane przez Czytelników sa naprawde ladne, gratuluje zwycięzcom :)
    Jesli chodzi o (limitowane) kolekcje, to nie mam nic przeciwko 😂😂 fajnie ze nie musze miec ss zeby kupic cos z le xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, gratuluję zwyciężczyniom no i dziękuję za wyróżnienie :D

    Bardzo podoba mi się pomysł Lavish na wykorzystanie tego niebieskiego kombinezonu. Według mnie to chyba najtrudniejsza rzecz do wystylizowania z całej kolekcji. Rocka i Hongwart jak zwykle mega! Każda propozycja ma coś w sobie, bardzo udany lookbook :) A jeśli chodzi o kolekcję to też nie podoba mi się, że nie jest limitowana ani ilościowo ani czasowo. Ciekawa jestem czy to był jakiś błąd, który zauważyli po czasie czy celowy zabieg :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kolekcja nie przypadła mi zbytnio do gustu. W sensie, rzeczy sa całkiem ładne ale nie warte swojej ceny. Kupiłam tylko buty z czarnym czubkiem.

    Wasze stylizacje są bardzo ładne, szczególnie podoba mi się pierwsza od Lavish - ten kombinezon w ogóle mi się nie podoba a tu w formie spodni wygląda cudownie.

    Gratuluję wygranej, zwycięzki look bardzo mi się podoba, ale też jestem fanką propozycji od not_ur_babe

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się ta kolekcja. Nie dość, że prawdziwe życie drogie to życie mojej lalki też.
    Stylizacje są ładne, nie mam swojej ulubionej, bo każda jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w poście o nowościach i tej kolekcji pisałaś, że jest fajna, ale nie na Twoją kieszeń :D

      Usuń
    2. XDDD nie pamiętam tego

      Usuń