2021/06/28

Wasze stylizacje za Starmonety

 


Dzień dobry! Od pewnego czasu nie dostawałam od Was żadnych stylizacji za Starmonety, jednak w tym tygodniu doszły do mnie trzy świetne zestawy, których autorką jest Aletheiaa. Zapraszam do oglądania i komentowania: 


Koszt stylizacji: bluzka Basic – 160sm | podkoszulek Vinyl – 110sm | spodnie Decades (bazaar) – 2sm | torebka Special Offer – 0sm | buty Archive – 40sm | kolczyki Film Theory Classics – 120sm |

Koszt stylizacji: biały golf Basics – 113sm | okulary Rio – 130sm | tunika Archive – 180sm | spodnie Windows on the world – 180sm | torebka It Girls – 115sm | buty Pretty n Love – 160sm |



Koszt stylizacji: opaska Vinyl – 120sm | kurtka Wild Candy – 280sm | bluzka Bonjour Bizou (bazaar) – 2sm | spodnie Bonjour Bizou – 220 sm | torba Bonjour Bizou – 160 sm | buty Vinyl – 170sm |


Bardzo dziękuję za nadesłane stylizacje. W apartamencie czekają na Ciebie niespodzianki :) 

Pamiętajcie, że cały czas możecie wysyłać do mnie swoje propozycje. Zapraszam do kontaktu na Stardoll lub na fb – myślę, że moje prywatne konto nie jest tajemnicą poliszynela, więc bez problemu je znajdziecie. 

Miłego dnia! 

8 komentarzy:

  1. Faktycznie dawno nie było tego działu!
    Bardzo ciekawe propozycje. Bardzo podoba mi się druga stylizacja, kojarzy mi się z wakacjami i piekną pogodą. Pierwsza przez bluzkę z Basics wydaje się taka luźna, ale sandałki na obcasie dodają szyku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza i trzecia stylizacja jest ładna :) druga mi się nie podoba,nie lubię tych spodni :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja bardzo fajna, wymieniłabym tylko buty na jakieś bardziej sportowe. Druga kompletnie nie w moim stylu, ale wszystko do siebie ładnie pasuje. W trzeciej stylizacji też widziałabym jakieś trampki :D Ogółem podziwiam za chęci, bo stworzyć stylizację za same sm to jest wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie w pierwszej za duzo czerni, nie wiem tez jaki to styl. Dziwnie wyglada. Druga to taka mamka na wakacjach xd golf niepotrzebny. Ostatnia calkiem fajnie wyglada, jednak zmienilbym buty - ich kolor jest zbyt inrensywny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodziło mi o ożywienie 3 stylizacji, a że według mnie brąz świetnie łączy się z różem, i że stardoll wrzucił fajne buty za sm to czemu nie skorzystać

      Usuń
  5. Oryginalne połączenia, bardzo pozytywnie jestem zaskoczona, bo sama bym raczej niektórych rzeczy nie użyła razem,np. różowe buty w stylizacji z brązem i białym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie opinie, postaram się kiedyś coś jeszcze stworzyć, bo stylizacje za sm to niezła zabawa ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze dwie stylizacje w ogóle nie przypadły mi do gustu, natomiast 3 jest bardzo ładna, szczególnie, że za sm, te buty fajnie się wyróżniają;)

    OdpowiedzUsuń