2021/06/18

Nowości

Witam wszystkich, dzisiaj sobie podsumujemy zbiorczo cały tydzień, gdyż uczelniany zapier... ekhm, zapieprz osiągnął apogeum właśnie w tym tygodniu. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Przechodząc do rzeczy, w poniedziałek pojawiła się kolekcja, która najpierw mnie rozśmieszyła, a potem skłoniła do refleksji czy Shell zapłacił Stardollowi za reklamę czy odwrotnie - to Stardoll zapłacił za prawa do użycia marki, czy może poleciał w kulki i użył jej bez informowania nikogo. Oto bohater całego zamieszania:


Nie umiem sobie wyobrazić sytuacji w której międzynarodowa korporacja paliwowa miałaby chęć reklamować się małym dziewczynkom (taki jest niestety wciąż target Stardolla, który zatrzymał się w rozwoju na 2012 roku), no chyba że obrali nagle drogę wychowywania młodego pokolenia na lojalnych klientów w dorosłości. Ale wątpię. Większość tej dostawy jest śmieszna i nie przychodzi mi nic innego do głowy jako podsumowanie jej niż wielkie XD.

W środę to:


Nudy. Artykuły od kilku kolekcji są dostępne dla wszystkich i tutaj nie ma zmiany w tym temacie.

Dzisiaj zaś wyjątkowo różowa dostawa, nawet jak na Pretty n'Love


To niezbyt mój kolor, więc podaruję sobie chyba zakupy. Białe topy, na które ewentualnie mogłabym się skusić, są zdecydowanie za drogie. Reszta to albo odgrzewane kotlety, albo jeszcze większe nudy.

A jak tam u was? Jakie emocje wzbudziły w was te dostawy? Czas na ploteczki.

13 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba dostawa do Pretty N' Love, ale mogę nie być obiektywna, ponieważ to jeden z moich ulubionych sklepów i zazwyczaj wykupuję 3/4 ubrań z każdej kolekcji :D Różu nigdy za wiele, nie istnieje coś takiego jak "zbyt różowa dostawa".
    Pozostałe sklepy jakoś mnie nie zaintrygowały.

    A z prywaty – uczę się do egzaminów i już chcę skończyć te studia licencjackie i spokojnie iść na magisterkę, jeszcze miesiąc i obrona!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolekcja z meblami mnie nie interesuje jak zwykle xd co do The Jet Set to kolekcja słabiutka,podoba mi sie tylko niebieska koszula i białe szpilki,Pretty N' Love również kiepskie,kupiłam tylko buty i torebkę za sm

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Studia... czekam az sie uwolnie od tych obowiazkow. Robie sie nerwowy jak widze ze tylu ludzi korzysta z zycia i w najlepsze sie bawia, spotykają i sa tacy zadowileni, a ja wiecznie zarobiony 😓
    Co do dostaw to nie widze nic dla siebie z dekoracji, meble raczej bezuzyteczne. Druga dostawa mi sie nie podoba, nie moj styl, ale fajnie ze znowu ciuchy nie sa dla ss =) z prwttyn love kupilem drobiazgi za starcoins, reszta moze byc, moze kiedys kupie jak nie bede mial co wstawic na wishlist xd

    OdpowiedzUsuń
  4. O taak, też już jestem wkurzona na studia. Marzę, żeby je w końcu skończyć i już nigdy więcej się nie uczyć xD Ale no jeszcze rok magisterki :( Ja dodatkowo pracuję, więc już w ogóle czasu brak. Czekam na te wakacje z utęsknieniem.

    Dostawa do The Jetset mi się podoba, lubię takie intensywne kolory i kilka rzeczy wpadło mi w oko :D Z reszty dostaw raczej nic sobie nie wybiorę, bo po co mi łóżko-samochód z Shella (choć nigdy nie wiadomo) albo kapsle na ściane XD

    OdpowiedzUsuń
  5. FH jest badziewne, wyjątkiem są te znaczki za sm, może je kupię.
    The jet set to nie moje kolory - podoba mi się tylko koszula.
    PNL to już w ogóle nie moja bajka, w dodatku wykonanie tych rzeczy jest takie meh. Poza tym, kurtka to recolor kurtki z Wild Candy, a takie same szpilki tylko w troche innym kształcie były kiedyś w tribute, a recolory są w It Girls...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A studia na szczęście właśnie skończyłam i mam nadzieję, że nie odwali mi by iść na 3 kierunek xD

      Usuń
    2. A jaki drogi ten recolor kurtki :O Ta biala wersja byla za sm, masakra jakas :O

      Usuń
  6. O dziwo zachwyciła mnie kolekcja inspirowana Shellem - odczułam taki klimat starych wyścigów samochodowych, jestem bardzo na tak i może kiedyś zabiorę się za stworzenie mieszkanka z czymś ze Shella :D

    Jest Set całkiem spoko, kilka rzeczy mi się podoba, ale totalnie nie podoba mi się fakt, że jest dostępna kolekcja dla wszystkich...

    Pretty nLove trochę mehhh.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zakochałam w topie z Różową Panterą totalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostawa meblowa trochę śmieszna, ale to łózko-samochód jakoś poprawia nastrój. Mnie się podobają odstawy ubraniowe, różu nigdy za wiele i chętnie coś dodam do listy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za bardzo interesuję się dostawami mebli poza tymi z le, natomiast z ubrań żadna kolekcja mnie nie porwała. Myślę, że są bardzo zwykłe i mało ciekawe, podobają mi się pojedyncze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń