2021/06/16

1:3

 Dzień dobry! To znowu ja i znowu trzy stylizacje z użyciem jednego artykułu. Zapraszam! 

W tamtym tygodniu postanowiłam wykorzystać czarne kowbojki z Bonjour Bizou, natomiast dzisiaj wybrałam dość ciekawe spodnie. Wydaje mi się, że fajnie wyglądają w luźnych stylizacjach, postanowiłam też stworzyć z ich użyciem strój roboczy. 



Spodnie – It Girls | Buty – It Girls | Bluzka – Velvet Orchid | Kurtka – Nelly | Torebki – It Girls | Okulary – It Girls | Naszyjnik – Archive.


Buty – Bonjour Bizou | Spodnie – It Girls | Kurtka – It Girls | Sweter – Bonjour Bizou | Kapelusz – Decades | Widły – własność okapiego Tomka, pożyczone. 



Spodnie – It Girls | Buty – Bonjour Bizou | Torebka – Royalty | Sweter – Vinyl | Biustonosz – Underneath Stardoll | Naszyjnik – LE + Bonjour Bizou. 


Dajcie znać, czy podobają Wam się te spodnie. Ja tam chciałabym mieć takie w prawdziwym życiu, dla mnie są świetne! 

9 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej podoba mi się wersja robocza! Super to wygląda :D
    W realnym świecie nie przepadam za takimi spodniami, bo mam wrażenie, że mnie pogrubiają xD Ale podobają mi się jak ktoś je ma na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza propozycja najbardziej mi się podoba, jeśli chodzi o spodnie- byłyby piękne gdyby nie to czarne wiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej faktycznie wiazanie jest niepotrzebne w tych jeansach. Podoba mi sie ich kroj, patchwork ogolnie nie jest czyms co lubie 😅 pierwsza stylizacja jest bardzo na czasie, trzecia od razu kojarzy mi sie z latami 90 :) fajnue wyglada, druga tak z przymrużeniem oka, super:) w gospodarstwie tez mozna czasem modnie wygladac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie mi się nie podobają,nie lubię tego typu,co do stylizacji to pierwsza jest bardzo ładna :) druga jest spoko,do ogródka np w sam raz :D trzecia też fajnie wygląda,ale razi mnie ten dekolt,rzuca się w oczy sztuczny biust i jakieś sznureczki (nie wiem co to takiego jest)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie mi się nie podobają, ale trzecia stylizacja jest super. Nie wiedziałam, że Vinyl ma taki fajny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  6. Oja, też jestem fanką roboczej stylówki, mega wyszła :D Spodnie same w sobie bardzo mi się podobają, mają fajny krój i ten patchwork też spoko wygląda. Również wywaliłabym te dziwne, czarne sznurówki, ale no nie można mieć wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te spodnie.
    Jestem fanką drugiej stylki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie są super. Stylizacje mega.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też sie podobaja te spodnie, a najlepiej wygladaja w drugiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń