2021/06/03

Wspomnień Czar #24

Tym razem trochę wspomnień, a trochę teraźniejszości. Styl, który ja pamiętam od 2012 roku, a może wcześniej? Dzisiaj przyjrzymy się tureckim standardom. Tak, wszyscy je znamy i uwielbiamy! Styl, który w sumie nie wiadomo do czego nawiązuje. Postać z anime, Lolita, dziewczyna z sąsiedztwa? Jakie są Wasze sugestie? Jak byście w ogóle go określili jednym słowem? Niby słodko, młodzieżowo, ale jednak dosyć skąpo i wulgarnie. Jakie ubrania sobie upodobali gracze z Turcji?

Na pierwszy ogień idą rzeczy... z mojej szafy. Ku mojemu zdziwieniu mam sporo rzeczy wpisujących się w turecki kanon. Wśród nich chociażby Subcouture, YH, stare Fudge, RIO czy Archive. 


Ku uciesze tej grupy graczy, do StarPlaza wróciły białe platformy, królicze uszka, animowany naszyjnik, czarny top i bluza z kołnierzykiem. Ta ostatnia zanim znalazła się w Archive osiągała kosmiczne kwoty i była nie do zdobycia. Naszyjnik również był bardzo pożądany, z oryginalną metką niezwykle rzadki. Opaska na rękę/nogę to z kolei koszt powyżej 600sd. Wśród tureckich słodkości znajdziemy też ubrania, które dosyć niedawno były w StarPlaza: t-shirt z YH - wart 600sd, jeansowa sukienka - ponad 200sd, spódnica z PPQ - więcej jak 100sd czy buty Triple S - kolejne 200sd. 

Czas na stylizacje, póki co nie moje


Czujecie się zainspirowani? Bo ja tak, oto efekty:


Czekam na Was w komentarzach 😊

14 komentarzy:

  1. Nie lubię tego tureckiego stylu, jeszcze ten "makijaż" do tego xD
    Z Twoich stylizacji bardzo podoba mi się pierwsza i trzecia jest fajna (chociaż zrezygnowałabym z chusty, ale musi być :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiadomo 😂 makijaz najgorszy, nie potrafie go zrozumiec i mimiki tez nie... ubrania jeszcze znosne ;) w ogole warto u nich szukac fryzur na bazarze, czesto bardzo ladne i w okazjonalnych cenach - wiekszosc moich mam wlasnie od takich dollek 😂

      Usuń
  2. okropny ten styl xD wszystkie ubierają się na jedno kopyto i nie wiadomo właśnie jaki to styl,jeden wielki misz-masz xD ja mam tylko jeansową sukienkę,jest bardzo ładna :) z twoich stylizacji druga mi się podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dzisiaj nie mam sensownego pomyslu na twn jeans 🙉 styl naprawde specyficzny, zastnawiam sie z czego to sie wzielo i czemu az tak jesy popularne ;) Turcja jakby zyje wlasnymi trendami

      Usuń
  3. Całkiem spoko, nawet mi się podoba. Sama bym mogła się tak nosić, ale już chyba nie ten czas. Nawet kiedyś podobnie się czasami ubierałam. Dollka, to w sumie nieźle wygląda we wszystkim haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak haha zadnych problemow z sylwetka :/ i wszystki inaczej sie uklada na zywo 😅 styl chociaz specyficzny mysle ze pod wzgledem ubran jest całkiem fajny :)

      Usuń
  4. Wiem, że to totalnie chamskie, ale "turecki kanon" mnie rozśmieszył XD
    Stylizacje bardzo w tym stylu, udało Ci się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂 styl by lepiej zabrzmiał pewnie xd no trudno haha :D

      Usuń
  5. Nigdy nie rozumiałam skąd wziął się pomysł na twarze tych dollek i czemu jest aż tak popularny, nie są to podobne lalki, ale identycznexd Niektóre elementy pojedynczo wyglądają spoko, ale mam wrażenie, że one często zakładają na siebie najbardziej wartościowe rzeczy jakie mają, bez względu na to, czy do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga:) ale pytanie czemu akurat te ciuchy sobie upodobali. Twarze, makiajz i mimika byly mega dziwne, niby buzka dziecieca, ale mocny makijaz i ten wulgarny i skapy ubior XD

      Usuń
  6. Kiedyś by mi się te stylówki podobały xD
    Nigdy nie rozumiałam i nadal nie rozumiem tych twarzy, jakieś takie króliki czy nie wiadomo co (poparzone w dodatku)
    To co mi się jeszcze z nimi kojarzy to te animowane broszki z Mortal Kiss chyba? Raz widziałam doll prawie całą w tym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi twarzami to mają grubo, racja xD Stylizacje specyficzne, niektóre karyńskie, niektóre wulgarne, ogólnie mega dziwny styl. Ale Tobie udało się super odwzorować, szacun haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje niektóre podobają mi się, choć buty to totalnie inny wymiar i raczej na nie bym się nie zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem tej ich mody kompletnie, ale Tobie udalo sie ten styl uchwycić :)

    OdpowiedzUsuń