2021/06/14

Z PRZYMRUŻENIEM OKA #5


Kolega robi urodziny w knajpie, w której wiesz, że jest niedobre piwo i po nim zawsze boli Cię głowa. Co robisz? Dajesz w palnik ile wlezie i potem boli Cię głowa. Ja się pewnych rzeczy nigdy nie nauczę... xD 
Ok, zapnijcie pasy, bo oto wjeżdża kolejna porcja memów =D Nie zapomnijcie napisać, które memy Wam się najbardziej spodobały! Na sam początek coś ode mnie:





A teraz coś od DzikaNaomi:



źródło: Stardoll Memes

...i rastamankaaaa:


Na Wasze memy czekam w komentarzach pod tym postem lub w wiadomości na FB.
Mogą być również znalezione w Internecie, ale wtedy trzeba podać źródło. 
DzikaNaomi oraz rastamankaaaa otrzymują prezenty niespodzianki za przesłanie obrazków :) 

11 komentarzy:

  1. Wszystkie memy są super! Najbardziej rozwalił mnie ten ostatni, ale to takie prawdziwe.
    I akcent z Turcji widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To z bazarem, takie realistyczne...
    I ten ostatni! Hahaha
    Wszystkie super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah super :D
    Świetny jest ten moja doll vs ja w realu xD Mem z CP też dobry xD

    OdpowiedzUsuń
  4. z bazarem to masakra,kiedyś za potrafiłam za grosze kupować rzeczy a dzisiaj to ja nie rozumiem dlaczego wszystko poszło tak mocno do góry,ja mało tam włażę,bo szkoda mi sd xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym bazarem to prawda w 100% z roku na rok jest coraz gorzejxd

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko ten bazaar 😂😂 tam jeszcze pod tymi kiepskimi ciuchami powinny byc wyzsze ceny xd pierwszy od DzikaNaomi totalnie prawda! Ten z Drakiem to taki klasyk :) ostatni mega XDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg, ten mem z bazaarem to 100% prawda. Już nic wartościowego nie da się tam kupić, nawet najgorsze szmatki chodzą po 600sd xD No i CP zawsze wchodzi w najgorszym momencie :P

    I dorzucam coś znowu :D
    https://i.ibb.co/THczhCH/fgh.png
    https://i.ibb.co/CPL386m/fghbnj.png
    https://i.ibb.co/prwbwmB/ghj.png
    @stardollmemes

    OdpowiedzUsuń
  8. XDDD totalna prawda, mem z CP wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  9. z bazaarem sama smutna prawda :C mnie najabrdziej śmieszy to z doll in real life bo to tak trochę ja xD

    OdpowiedzUsuń
  10. haha cudowne są te memy, sikam ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń