2021/06/24

RELACJA Z IMPREZY

Po pierwsze - jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim osobom, które pojawiły się chociaż na chwilkę :) Miał być grill na działce, a skończyliśmy przy ognisku na plaży w Pobierowie. Ja jednak nie narzekam, bo zachód słońca był piękny! Zresztą... ach! Cudowne są takie nieprzewidywalne imprezy, prawda? Takie się najlepiej wspomina =D 



Jak pewnie zdążyliście zauważyć, naszą imprezę uświetnił nawet sam Chrystus, który przybył razem ze swoimi owieczkami, chlebem, winem i... kiełbasą :D A do tego nawet pokazał sztuczkę z chodzeniem po wodzie!



Pojawił się też Pan Premier, któremu kupiłam wcześniej majtki, bo wolałam, żeby nie przychodził bez nich =D Na szczęście powiedział, że mogę je sobie odliczyć od podatku, więc wszystko się zgadza.



Jak się okazało kot Emiliusz był głodny. Rocka oddała mu więc swoją kiełbaskę. Ale później sama była głodna.



Kot Emiliusz zgrabnie wywinął się przed upieczeniem, a dzisiaj to Rockę wszystko piecze, ponieważ opaliło ją słońce. Oczywiście na raka. Teraz leczy kaca zimnym piwem, a smok Bazyl przynosi jej kompresy z lodem na czółko =D 

Podsumowując: na imprezie było wszystko co najlepsze - kiełbaski, drinki z parasolkami, winko, które przyniosła Izolda, okapi Tomek, kot Emiliusz, Baranki Boże, sandały i skarpetki, radyjko z hitami Ich Troje oraz niebieskie włosy Hongwart <3 Chciałoby się takie imprezy robić częściej, ale niestety stardoll tego nie ułatwia, ponieważ większość z nas miała problem z lagami, a BlackLips niestety przez pewien czas widziała puste okno imprezy. Sama mogła pisać, my widzieliśmy ją i to co pisała, ale ona nie widziała nas :( Tak właśnie działa ten cudowny launcher. 

______________________________

LOTERIA

A teraz kwestia prezentów. Poniżej podaję numerki, które przypisałam jak już niektórzy poszli, albo też przez lagi mogli tego nie zauważyć, więc publikuję je tutaj, żeby nikomu nic nie umknęło. Bardzo proszę każdego kto był, ale nie widzi tutaj swojego nicku - niech da znać o sobie w komentarzach. Wyniki loterii pojawią się za kilka dni :) 

Elizabet-Mary - 1

Hongwart - 2

Izolda1996-k - 3

DzikaNaomi- 4

BlackLips 5 

Chrystus - 6

Ksante - 7

Premier - 8 

Anulcia345 - 9 

Stardollowy10 - 10

Malineczka92pl - 11

________________________________

PS - podczas imprezy padł pomysł na zrobienie wspólnego chatu na messengerze. Jeśli ktoś chciałby zostać dodany to niech napisze do mnie na priv (Rocka SD - link do profilu w zakładce "kontakt") =D

A tymczasem dobrego dnia i do zobaczenia na następnej imprezie <3 

15 komentarzy:

  1. Świetnie spędziłam z Wami czas ❤️ A egzamin, o którym mówiłam, zdałam na 4,5 🙉😍
    Czekam na kolejne imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  2. na tym chatcie jesteście ze swoich prywatnych kont czy typowo robionych pod stardoll? bo byłabym może i chętna, ale dziwnie bym się czuła jak wszyscy by byli ze stardollowych kont, a ja owego nie posiadam :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę z prywatnego 😀 Też nie mam stardollowego.

      Usuń
    2. Nie mam fejkowego konta i nie widzę powodu by się wstydzić swojego nazwiska ;) nic złego nikomu nigdy nie zrobiłam, więc nie mam powodu by się ukrywać :D także na pewno nie będziesz sama.

      Usuń
    3. kurde, a myśleliście może o discordzie? myślę że wiele osób, które nie mają fb stardoll czułoby się bardziej komfortowo, no i można coś tworzyć i gadać - fajna opcja imo

      Usuń
  3. Piękne powitanie lata było :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nie było pewnej celebrytki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super była ta imprezka i oby tak częściej. Nie mogę się doczekać wspólnej konwersacji na msg i długich zaciekłych dyskusji o Stardoll :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie jak sa organizowane imprezy blogowe,w koncu ta opcja na sd ma sens ;) bardzo ciekawi mnie wariant z fb, szkoda ze prezentacja tego pomysłu mnie ominela

    OdpowiedzUsuń
  7. Super była impreza :D Czekam na czat blogowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez polowe imprezy nic nie widzialam hahah :D Ale i tak bylo swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że zabawy było mnóstwo! Może następnym razem też w końcu się ogarnę i przyjdę, tylko muszę kupić zapas kiełbasy

    OdpowiedzUsuń
  10. żałuję, że mnie nie było, następnym razem będę musiała wpaść:)

    OdpowiedzUsuń