2011/02/28

"Sąd ostateczny"

Cześć kochani,
dużo myślałam nad tym, kto ma opuścić bloga. Czytałam wasze opinie, patrzyłam na wyniki ankiety i w końcu podjęłam decyzję kto ma odejść. Dużo osób pisało że jest tłok na blogu, że za dużo redaktorek. Z tych 3 redaktorek wybrałam jedną która odejdzie, jest nią Karolka120. To niestety nie koniec złych wiadomości. Oprócz Karolki, bloga opuści Rockkasia (Ola). Czego? Ostatnio jakoś mało pisała, nie angażowała się, no ale nie ważne. Bardzo wam dziewczyny dziękuję za to że starałyście się ulepszyć bloga i poświęciłyście tyle czasu. Bardzo trudno mi jest kogoś "odsyłać" ale niestety jestem zmuszona. Mam nadzieję że nie obrazicie się czy coś, bo nie ma sensu. Tak więc podsumowując odchodzi: Karolka120 i Rockkasia, a Bella.996 i VesusVirgin zostają. To chyba tyle ode mnie.

Gabisia9

PS: Konkursy organizowane przez Karolkę i Olę zostaną poprowadzone przeze mnie, nie chcę marnować waszej pracy i wysiłku.

EDIT: Tak, wiem, teraz będziecie mieć pretensje, ale nie ma takiego rozwiązania aby dogodzić wszystkim. Takie jest życie i miejcie to na uwadze.

118 komentarzy:

  1. Kasia - decyzja już została podjęta i niestety nie zmienię zdania : ((

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu chcesz wywalić Olę. ? . Ona dużo pisze. :( Bez niej ten blog nie będzie taki fajny. ;((.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry wybór Gabisiu! Ja już od początku chciałam powiedzieć, żeby została Bella, a reszta (nie mówie o tobie:) ), mało pisała;). W trójke pewnie sobie poradzicie;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh, trudna była decyzja pewnie.

    Ogólnie, to dziewczyny nie mówcie żeby nie wywalała Oli itp. Może chodzi o coś więcej niż tylko małe pisanie ? Ja tam nie wnikam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda , właśnie Ola była fajna . ;/

    ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że wywaliłaś Olę ;(
    Ale cóż, blog i tak zawsze będzie fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra jeżeli taką podjęłaś decyzję to niech tak już zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pff.. czemu akurat karolke . ? :|

    OdpowiedzUsuń
  9. ole zostaw a belle wywal.
    Bo jest beznadziejna udziela kopiarskich porad.
    czyli jak skopiować co jest złe.
    z nią ten blog coraz bardziej schodzi na psy
    !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Domyślam się, że to nie była łatwa decyzja, ale strasznie mi przykro, że Ola już nie będzie pisać ;((

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę się na temat tego wypowiadać. Cieszę się tylko, że Belle zostawiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że Ola odchodzi :c
    ale trudno :/

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż, za każdym jest szkoda..:)
    No ale Gabisia jest tutaj szefostwem, więc ona podejmuje decyzje dot. bloga ;P. Myślę, że to dobra decyzja,jesli chce by blog nie stał w miejscu. To tylko moje zdanie. Szkoda że musicie odejść z bloga...

    OdpowiedzUsuń
  14. Aha i nic nie mam do Oli. Bardzo fajnie prowadziła bloga, tylko szkoda że ostatnio czasu na niego nie miała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ehmm... Właśnie Ola była spoko :c

    OdpowiedzUsuń
  17. nie rozumiem, Ola pomogła ci jak byłaś sama , a ty ja teraz wywalasz fajniee
    Wonder.Women

    OdpowiedzUsuń
  18. db ze tak zrobilas ola wgl nic nie pisala tylko wy sie meczylyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gabisiu nie obrazaj sie , ale .. ja juz nie bede czytac bloga.. on zupelnie sie zmienil ... i jeszcze Ola odchodzi :( Moze wroce , przepraszam :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Pff...Karolaa była najlepsza.Ola też fajna.Zupełnie cię nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda, że Ola odchodzi :(. ale fajnie, że Venus.Virgin zostaje :).

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej. Taki mały szok przeżyłam. Ja do Oli nic nie mam. I nie chce się wtrącać. Ale wydaje mi się, że trochę pisała. Nie spodziewałam się, że ją "wyrzucisz". A co do dziewczyn to muszę się jeszcze przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie że Bella.996 zostaje, bo jestem bardzo ciekawa jej porad np. photoshop itd.

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że Ola odchodzi, ale to twój blog, więc twój wybór. Nikt nie powinien miec do tego pretensji.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze że Bella została :*
    Mam na dzieje że bedzie kiedyś jeszcze jakiś konkurs na redaktorke

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda ze olw wywaliłas ale ciesze sie ze venusvirgin zostawiłaś
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest takie lekceważące z twojej strony . Bo tak już ktoś napisał. Ola ci pomagała jak byłaś sama a teraz masz nowe redaktorki do Ola jest niepotrzebna ;/
    Wiesz co/ Jednak jesteś inna niż myślałam. Zero szacunku ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. ... nie będę się wypowiadać na ten temat.... :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubie tej Belli ,Ale karolla byla fajna :l
    Najbardziej podobaly mi sie notki Venus,Virgin

    ciaszomen

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. czy ty na głowę upadłaś!!!??? Co ci do łba strzeliło!? Odkąd czytam tego bloga zawsze byałaś ty i Ola. Czasem ktoś dochodził lub odchodził ale zawsze bloga pisałyście razem. Beznadziejnie, że ją wywaliłaś!! Teraz już nie chcę czytać tego bloga. A poza tym straciłam do cb resztki szacunku!

    OdpowiedzUsuń
  32. jup bella zostaje i dobrze była oją favorytką ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. Wonder.Women popieram!
    Nie wiem co powiedzieć, tylko tyle, że źle xD

    OdpowiedzUsuń
  34. yyy
    ale dobrze że bwella jest

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak to Ola została wyrzucona? Niee..

    Gratuluję dziewczynom ;)

    Przykro mi ,że Ola i Karolka odpadły..
    MissNio\col_2009

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim zdaniem ta decyzja wyjdzie na dobre blogowi, i ludzie nie zapedzajcie sie - to Gaby blog i to ona podejmuje decyzje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Żałuje że nie ma Oli no i teraz pewnie mało osób będzie czytać tego blooga Ola byłą najfajniejsza.,..

    N o i dziewczyny mają racje że Ola ci pomagała gdy byłaś sama

    OdpowiedzUsuń
  39. Wielka szkoda Oli , bo dużo pracy włożyła w bloga , ale co do tych 3 redaktorek to decyzję dobrą podjęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie, szkoda że Ola odchodzi... ale faktycznie mało pisała.
    Co do tych dwóch dziewczyn - super ! Bella pisała bardzo ciekawe posty, więc cieszę się została. Oby i ona po wyborze pisała tyle co wcześniej !

    .Ancia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie mam pretensji, mimo, że lubiłam Olę i bd za tęsknić :* Cieszę się, że została Bella i VenusVirgin ;)

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  42. jesteś okrutna,nie będę czytała już tego bloga,wiem może ci zwisa to bo i tak inni będą,ale OLI NIE POWINNAŚ WYWALAĆ! ONA JEST PRAWIE OD ZAWSZE!!!

    bay!

    OdpowiedzUsuń
  43. kusiaa- and ful of zasadzkas xd

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. ooo szkoda, ze Ola odejdzie no ale cóż to Twoja decyzja
    Ciesze się, że została VesusVirgin

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak Ola miała pisać? Skoro te konkursowe wszystko pisały? co miała robić, skoro trwały eliminacje, może nie chciała wchodzić tamtym w paradę? przecież Ola jest dużo lepsza. zresztą, nieważne. widzę, że pewnych spraw docenić nie umiesz. a może tak sama odejdziesz z bloga? to by było rozwiązanie...

    OdpowiedzUsuń
  47. Bella zostaje? *.*

    OdpowiedzUsuń
  48. No straszny tłok był. Może by te metamorfozy nie dawać w poście głównym? To by było bardziej przejrzyście...

    OdpowiedzUsuń
  49. Najlepiej w ogóle było wtedy, gdy pisałaś TY z Olą... Te Nowe jakoś tak... piszą jakby... nie wiem... jeśli się to nie zmieni będzie mi trudno czytać bloga... ;(

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi to jest obojętne, ale Oli nie powinnaś wyrzucać:/, bo to nie jest wina że ma dużo nauki itp. Chyba że chodzi o inną sprawę, to rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  51. zresztą - jak nie było już agasi, domioki, collector, to byłaś sama. tylko Ty i blog, ja go czytałam, jak byłyście we 4, potem jak zostałaś sama, zrobiło się nudno. dopiero jak Ola zaczęła Ci pomagać, momentami pisać nawet więcej niż Ty, to blog był lepszy niż kiedykolwiek. Z tego co się orientuję, Ola ma egzaminy, problemy z netem, momentami także kłopoty w życiu, a mimo to dawała z siebie wszystko. a teraz ją wyrzucasz. ja także opuszczam obserwatorów. nie robisz dobrze. pa

    OdpowiedzUsuń
  52. Rany..nie spodziewałam się tego, że Ola tez nie będzie pisać.."prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie" - i Ola pomogła Ci, kiedy Gosia i Domi odeszły..teraz, kiedy podniosłaś się na duchu już jej nie potrzebujesz, bo masz innych..no comment. -,-

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja głosowałam za VenusVirgin. Dobrze, że ją zostawiłaś (;

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie doceniasz osób, którym na prawdę zależy..uważam, że będziesz tego żałować..

    OdpowiedzUsuń
  55. zgadzam sie z tobą Mikaa..... ,olka pewnie nie chciala się wtrącać żeby tamte się wykazały! ty gabi też nic nie pisałaś! mało kiedy !! bo wszystkie tematy brały te konkursowe! i co też sie wyrzuciśz??!
    NIE?! a dlaczego !! bo wielka pani właścicielka jesteś!?

    OdpowiedzUsuń
  56. zgadzam się z tobą Ada (Misia_26) takze,jak mogłaś gabi!!! Olka była z tobą ja te dwie:Gośka i domi cie zostawiły na lodzie! a tera co masz nowe to olke wyrzucasz!!! TAK SIĘ NIE ROBI!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Najpierw Gosia, teraz Ola... Ten blog nie tętni już życiem. Zawalają wszystko te "mini konkursy". Bez nich było lepiej... Ty też Gabrysiu dobrze piszesz, ale Ola też była niczego sobie. A te nowe w ogóle mi się nie podobają.

    Addaa__

    OdpowiedzUsuń
  58. Ahh... dokładnie, nie wszystkim da się dogodzić... może nie będę komentować innych [niektórych] komentarzy, bo to by było bez sensu i pewnie wiele by to osób uraziło bo potrafię być (dosłownie) szczera do bólu,powiem tylko tyle, że każdy sobie może z nich wyciągnąć wnioski.
    Tak będzie najlepiej, gdyby zostały wszystkie byłby za duży tłok, czego próbkę można było dotąd zobaczyć. Wszyscy teraz piszą, że "Ola się starała"itp., ale rzeczywiście pisała bardzo mało i sama czasami zapominałam o jej obecności, co nie znaczy, że mi nie jest przykro z jej odejścia. Wiele osób się ze mną nie zgodzi, ale moim zdaniem rozwiązanie, które wybrałaś jest najlepsze i nie pozostaje mi nic innego jak życzyć temu blogowi jeszcze wielu lat, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. No tak prawda adusiu41,Gabi zrozum nie wiem masz klapki na oczach! przyjęłaś jakieś nowe co TERAZ SIĘ STARAJĄ,powyrzucałaś wszystkich ci bliskich ! A 2 odeszły!!! WIĘC WIESZ MOŻE ZROZUMIESZ JAK BĘDZIE ZA PÓŹNO ZOSTANIESZ Z NIMI SAMA A ONE WSZYSTKO ZA WALĄ! TO NIE JEST JUZ TEN SAM BLOG CO Z PRZED LAT!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. .Kara96. - zgadzam się z tobą w 100 %.

    OdpowiedzUsuń
  61. Szkoda, że odeszły, ale nic się nie zmieni. Było tłocznie, zobaczymy jak teraz będzie, czy ludziom teraz będzie wszystko odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  62. Naprawdę! To nie jest sprawiedliwe! Rockkasia b. dużo pisała ;p Przyznam Karolka dużo mniej.Ale Rockkasie apowinnaś zrozumieć za niedługo ma ważne testy ,a mimo tego dodawała posty! :P

    OdpowiedzUsuń
  63. Kurdeee czemu Karolka odeszłaa ;((

    Glosowałam na nią. Jest naj . ;**

    OdpowiedzUsuń
  64. szkoda, że wywaliłaś Karolkę :(
    pisała fajne posty. a Ola w ogóle się nie udzielała ;/

    OdpowiedzUsuń
  65. A jeszcze chcę powiedzieć, że wywalasz osobę, którą długo prowadzisz blog, a te nowe niedawno doszły i ich zostawiasz.. To jest beznadziejne -,- Najlepiej by było gdybyś tylko ty prowadziła bloga i Ola, ale Ole już wyrzuciłaś.Ciekawe kto następny jest w twojej kolejce.
    P.S. Może was to nie rusza, ale ja tego bloga czytać nie będę, bo ten blog był fajny dzięki Oli i Tobie, ale teraz taki nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  66. olenka159 mnie to rusza! i to bardzo juz napisałam to wcześnie!! nie będę czytała tego bloga!!! na którym tak się dzieje! że ktoś komu gabisia powinna być wdzięczna zostaje wyrzucony! że potym jak gośka i domi odeszły ola pomogła gabi!!!
    ALE NIE NO TO SIĘ NIE LICZY PRAWDA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Ola?
    szkoda.
    No ale tak już miało być, pisałaś przecież że karolka jest na okresie próbnym.
    To ty jesteś właścicielem i ty o wszystkim decydujesz.
    wazka-julia

    OdpowiedzUsuń
  68. To Twoja decyzja i ja to szanuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. szkoda ;( ale jedni przychodzą a drudzy odchodzą

    OdpowiedzUsuń
  70. Wyrzucasz z bloga najlepsze osoby .. bez sensu ;/

    OdpowiedzUsuń
  71. ...powiem tylko, że to błąd, że wywalasz Olę...

    OdpowiedzUsuń
  72. Szkoda Olę,nie sprawiedliwie robisz to chyba żart

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie chce nikogo obrażać , ale ... ja muszę to napisać ...
    Więc pamiętam jak Gabi została zupełnie sama , blog świecił pustkami , bo Gabi miała dużo nauki ( nie mam Ci tego za złe , jbc ) i wtedy pojawiła się Ola , blog nabierał barw , pomagałyście sobie nawzajem , a teraz co ???
    Konkurs na redaktora , wygrały trzy dziewczyny , z czego potem zostały dwie , a Ola ??? Zwyczajnie ją wyrzuciłaś , jak śmiecia ... Czy ona naprawdę nic dla Ciebie nie znaczy ???
    Wiesz co , miałaś szczęście mając Olę na blogu ...
    Tyle mam do powiedzenia ...

    OdpowiedzUsuń
  74. Myślę ,że to dobra decyzja .

    OdpowiedzUsuń
  75. Potwierdzam słowa Gosi,a resztę wyśmieję -to blog Gabi ona decyduje.Wie najlepiej co robi,z kim jakie ma kontakty i zdecydowała,że tak będzie najlepiej dla bloga .Amen .

    Peace & Love.

    OdpowiedzUsuń
  76. Jak powiedziałam miseczka205 (jak się pomyliłam to sory), totalne zero szacunku. Ola Ci się znudziła, przepraszam, że to piszę ale to prawda, Ola jest teraz bardzo sławna, aż prawie bardziej od ciebie. Według,mnie przesadziłaś! Co raz marniej z blogiem, ale to co. Już nie mówię o tym, że główną nagrodę w loteriach wygrywają twoje przyjaciółki, ale z Olą to było świństwo. Cios poniżej pasa. MissAvrill14

    OdpowiedzUsuń
  77. Dla mnie to nie fair że ją wyrzuciłaś .Ona dużo pracowała na tym blogu ,a teraz zapewne ma dużo nauki wejdzie pawnego dnia na stardoll a tu się dowie od innych osób że nie jest już blogerą .

    OdpowiedzUsuń
  78. Też cię nie rozumiem.... wywalasz sprawdzone osoby a bierzesz dwie z ,,ulicy" ??? PRZECIEŻ OLA DUŻO SIĘ POŚWIĘCIŁA DLA BLOGA- NIE MOZESZ WYMAGAĆ OD NIKOGO ŻEBY SIEDZIAL TUTAJ 24 H NA DOBĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. 2 najfajniejsze wywaliłaś ...

    OdpowiedzUsuń
  80. mogłaś "zatrudnić" jedną osobę a nie od razu 3 =.=

    OdpowiedzUsuń
  81. Kobiety no. Weźcie się uciszcie i nie piszcie różnych rzeczy typu 'a ja tak lubiłam Ole" "ona była super',' pomyliłam się co do cb'. Bo to jest żałosne. Nie podlizujcie się jej (rockasi). Gaba podjęła decyzję i kropka.

    PS : Rozumiem, będziecie teraz na mnie naskakiwać, ale z jakiej racji ? Bo powiedziałam to co myślałam ?

    PS2 : Teraz pomyślicie, że nie lubiłam Oli, ale tylko napisałam prawdę i koniec.

    Peace.

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgadzam się z cherry_x33

    :(
    Szkoda że karolke120 wywaliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  83. Ale wy jesteście dziwni ...Zostawić Ole ,wy piszecie to samo .Po co wy to piszecie????Tak jest zdecydowane i już !

    OdpowiedzUsuń
  84. Jezu, ludzie, ogar. Wyrzuciła tego kogo chciała i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  85. no ale mowilas ze to twoja "przyjaciolka" i tak ją wywalasz ;/ bezsens jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja się nikomu nie podlizuje .. to jest tylko moje zdanie, chyba mam prawo powiedzieć co myślę ? ;/

    OdpowiedzUsuń
  88. Wiem, ze decyzja jest już podjęta, ale chce tylko powiedzieć co myślę. Ola i Karolka powinny zostać..

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie spodziewałam się tego po tobie Ola była naprawdę fajną dziewczyną bez niej blog będzie nudny ona zawsze każdemu odpisywała na wiadomości GG ty nikomu do niej było można się zwierzać u Cb nie
    Przepraszam że to powiem ale jesteś ''OKROPNA'' napisałabym więcej ale brak mi słów ten blog nie będzie teraz już taki fajny będzie okropny i wszystkim będę odradzać żeby go nie czytali;/

    MarysiaCrazy

    OdpowiedzUsuń
  90. Ehh... no trudno się mówi - takie życie.
    Szczerze mówiąc moją faworytką była Bella (grafikaa xD), ale reszta też nie jest zła . ; (

    OdpowiedzUsuń
  91. szczerze?to mi to pasuje.
    error

    OdpowiedzUsuń
  92. A jednak myślę, że gabisia odpowiada tylko na wygodne dla niej komy... nie odpowiada na zarzuty, a jak ktoś pisze, że się zgadza z jej decyzją, to od razu cała happy. po przeczytaniu Twojej prezentacji na stardoll (kieruję to do gabisi) od razu wiedziałam, że masz w sobie coś takiego, co sprawia, że czujesz się lepsza od innych. może się mylę, ale oglądając potem Twoje zdjęcia, patrząc na Twoją wyniosłą (moze mi się tylko zdaje) minę, utwierdziłam się w tym. to Twoja decyzja, ale nie uważałabym tego za bezsens, gdybyś wcześniej nie mówiła, że Ola to Twoja przyjaciółka i wgl. albo jesteś nierozgarnięta, albo fałszywa.

    OdpowiedzUsuń
  93. Kurcze szkoda...Oli i również Karoliny...:(


    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie kapuje was ludzie, jeju, Ola nie była tu od zawsze, racja tez ją polubiłam, ale faktycznie ostatnio mało pisała. Nie obchodzi mnie to, że ma dużo nauki - wydaje mi się, że Gabie potrzebna jest osoba, która praktycznie ma dużo wolnego czasu. A dla osób, które mówią 'nie będę czytać już tego bloga', mogę się ząłożyć, że jutro zajrzycie tu tak samo jak każdego innego dnia, mówicie 'odchodzę i nie czytam już tego, bo nie ma Oli' a już za chwilę wchodzicie by zobaczyć jakie są nowe darmówki.
    Moim zdaniem to bez sensu, Ola ma swój blog, więc go czytajcie. Dla mnie jej odejście nie jest jakimś strasznym problemem, nie znałam jej, więc nie będę po niej płakać --' Fajnie, że Bella będzie pisać, bo dawała świetne instrukcje dot. grafiki

    OdpowiedzUsuń
  96. Yeaa, yeaa :D
    Gratuluję ♥♥

    karolka120 ^^

    OdpowiedzUsuń
  97. jestem w szoku, nie obraź się ale już nie będę czytać tego bloga, teraz tylko będę już czytać blog uzaleznieni...

    OdpowiedzUsuń
  98. ym.. Gaba przecież jak przyjęłaś Olę, to pisałaś, coś w tym stylu, że możesz jej ufać i że ona Cię nie opuści, etc....
    Moim zdaniem, to co zrobiłaś jest 'hamskie'


    i sorry, ale zgadzam się z Kawa007 ;]

    OdpowiedzUsuń
  99. rockkasia... pierwsze słyszę, nigdy nie widziałam jej postów, więc szczerze mówiąc jest mi wszystko jedno ;p ale Karolki120 mi szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  100. Oo nie Karolka ;(( Szkoda, a jak taki wybór, 3majcie się :)

    SashaStrunin16

    OdpowiedzUsuń
  101. Liar, nigdy nie widziałaś bo nie patrzyłaś na etykiety. Niektórzy w komentarzach pod moimi postami mówili do mnie 'Gabi'... i wcześniej pisałam jako Alex.Hall1995

    OdpowiedzUsuń
  102. Nie rozumiem Was.

    Jedne piszą, jakby Ola już nie żyła: 'tak ją lubiłam', 'była najlepsza'.
    Zgadzam się z wiczkaa, nie podlizujcie się Olce, bo to jest żałosne. Owszem, szkoda, że nie będzie już pisać, ale życie toczy się dalej. Może niektóre dziewczyny mają rację, twierdząc, że kiedy odeszła Gosia, Dominika i nie wiem, kto jeszcze to zostałaś sama. Przyjęłaś Olę, ona Ci pomogła się pozbierać.
    Ale nikt nie powiedział, że życie jest łatwe.
    Nie wszystkie decyzje są proste, pomyślcie, czy Gabryśce było łatwo podjąć tą decyzję?


    Życie to nie bajka, life is brutal.



    Peace&love

    OdpowiedzUsuń
  103. Ola jest super. Teraz można patrzeć jak blog "tonie.."

    OdpowiedzUsuń
  104. yy .. Ola , wyleciała tak znienacka , jejku .. nie ogarniam tego .. Jakby mogła to by częściej pisała . a że nie mogła .. Serio jakoś dziwnie mi to przyjąć ..
    Jak reszta osób pozostawię to bez komentarza.. Widziałam wypowiedź pewnej dziewczyny o opuszczeniu bloga ( usunięciu się z obserwatorów) yy to trochę że tak powiem dziwne (bez urazy) no ale widać bardzo lubiła Ole ja jednak nie odejdę z tego powodu , bardzo lubię ten blog ... ja tam w sumie nic do Oli nie miałam. Jej posty były fajne czasem zabawne,, ALe to już twój wybór. Pozdrawiam Ole , ; x
    Pa ...

    OdpowiedzUsuń
  105. no trudno, tak bywa, to prawda, że przez próbne redaktorki nie mogłam za dużo pisać, starałam się, ale nie było widać moich starań, bo mnie ubiegały, czasem o zaledwie minutę. Jednak cóż, to jest biznes, są szybsze, mają więcej czasu, więc wygrały. Ja przez to nie zamierzam opuszczać bloga, będę codziennie go odwiedzała, komentowała, brała udział w konkursach itp.

    OdpowiedzUsuń