2011/02/23

Metamorfoza Zulska


Hmm... Twoja Medoll wygląda na miłą, jest oryginalna, ładnie pomalowałaś oczy. Fryzura jest OK, bo pasuje do makijażu, ale w połączeniu z morskim cieniem ta szminka wygląda bardzo sztucznie. Zmieniłabym tylko ją na może bardzo jasny brzoskwiniowy kolor.

Postawiłam na purpurę i jak to określa wikipedia "majtkowy róż" ;D
Fryzura: długie fale, kojarzą mi się z Fergie, dzięki nim twoja doll wygląda na bardzo pewną siebie :) Dodałam jeszcze opaskę, żeby nie było nudno + jest... przyjemniej.
Oczy: pomalowałam je 4 cieniami; purpurowym, "majtkowym", brzoskwiniowym i czarnym.
Usta: Mają ten sam kolor, ponieważ nie pasowała mi tu żadna inna szminka, ale chyba nie jest tak źle? ;D
Policzki: Jasny róż.

Jak wam się podoba metamorfoza? :)

60 komentarzy:

  1. Jest ok, niewiem czemu ale w przed mnie bardziej urzeka. W po wszystko psuje opaska. Ale ladny makijaz oczu taki fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w po opaska nie pasuje obie sa ładne
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż , ale wcześniej była
    moim zdaniem ładniejsza - ten morski makijaż ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Żaden makijaż mi się nie podoba, ale przed jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. przed i po również jest rewelacyjnie. bardzo mi się podoba.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardziej podoba się makijaż przed. Może dlatego, że wolę turkus. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm...przed jest bardziej ...wyglada na wiecej sp.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba super metamorfoza :)
    oliwcia-ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kocham błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no, znowu poprzednie ładniejsze..

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwa ładne, ale chyba bardziej mi się Przed podoba.
    W Po nie pasuje opaska. :33

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaż po mi się niezbyt podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki:D Bardzo fajnie wyszło:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przed ładnie, po opaska nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przed metamorfozą było o wiele lepiej. ; P

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam, że przed wyglądała DUŻO lepiej

    OdpowiedzUsuń
  18. Wersja przed i po jest naprawdę prześliczna! Zakochałam się w makijażu oczu w PRZED i w PO również! <3 Masz talent, metamorfoza bardzo udana. Może zaczniesz robić też strój?

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem przed i po są ładne ;))
    Ten morski cień jest boski ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie podoba mi się fryzura po przeróbce ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepiej wyglądała PRZED metamorfozą ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. prosze nie zamieniajcie mojego ulubionego bloga w nastepna strone typu nie mamy co powiedziec to zapodajemy metamorfozy prosze nie smieccie tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  23. nawet ładnie a mogła byś mi też zrobić metamorfozę?
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zwykle lepiej przed....;/

    OdpowiedzUsuń
  25. po ładniejszy makijaż ale fryzura nie podoba mi sie ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. obydwie ładne . :D



    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie nie ładne , przed trochę bardziej mi się podoba , nie obraź się ...

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie Ci wyszło

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie są ładne , ale w ' PO ' wszystko psuje opaska ; /

    OdpowiedzUsuń
  30. No właśnie zgadzam się z koleżankami z góry przed mi się bardziej podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Em, mnie się podoba i PRZED i PO;D
    Ale w PRZED nie podobają mi się włosy...


    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  32. osobiście bardziej podoba mi się pierwsza wersja bo ta Doll przyciąga wzrok swoim nietypowym wyglądem.. I wg mnie jest o wiele ciekawszy niż ten drugi :P
    Isabell18

    OdpowiedzUsuń