2011/02/24

5000 obserwatorów :)

EDIT OD GABI: Ja również chciałabym bardzo podziękować że wciąż czytacie bloga, pomimo wielu zmian. Jak zakładałam go, nie myślałam, że będzie on aż tak popularny! Jeszcze dzisiaj postaram się zorganizować kilka konkursów, a jeśli nie, to na pewno zrobię to jutro :)

DZIĘKUJEMY!

Od Monika_co_bryka dowiedziałam się, że mamy już 5000 obserwatorów :) Szybko poszło ;d Chcę Wam w imieniu całej załogi Stardoll i my podziękować za to, że czytacie naszego bloga, pomagając mu w rozwijaniu się :) Mamy co prawda przeciwników, którzy nie doceniają nas i wyśmiewają, uważają, że nasz blog jest do niczego, ale zwiększająca się stale liczba obserwatorów pokazuje, że nie każdy tak uważa ;)


Pięciotysięczną obserwatorką jest Kasia_456, dostajesz ode mnie symboliczną sumę 50-ciu sd :)

http://www.fantastyczny-prezent.pl/images/tort-urodzinowy.jpg

Torcik ;)

63 komentarze:

  1. Gratulacje! to mój ulubiony blog. Jest świetny, oby tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki ;*
    Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE!!KOCHAM TEGO BLOGA....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla was i dla Kasi_456 za to że zapisała się jako Pięciotysięczna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratululuję a torcik pyszny ;)
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah ;) Bardzo dobrry :)Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe , na underneathstardoll tez świętują 5000 obserwatorów :D fajnie się złożyło :) gratulacje :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! Czytam waszego bloga i jestem od daaaawna obserwatorem :)
    Należy się wam za ciężką pracę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje sie należą redaktorką:D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję :)
    to mój ulubiony blog, jestem wierną czytelniczką, komentatorką i obserwatorką :D mam nadzieję, że będzie 6 tyś. i więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz fajnego bloga. Moim zdaniem nie powinnaś przejmować się krytyką kogoś kto nie osiągnął takiego sukcesu jak ty. Gratki :>.

    OdpowiedzUsuń
  13. łaał, tak szybko;D uwielbiam ten blog;DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) Ja też się ciszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. bloga czytam stosunkowo od niedawna, ale uważam, że jest świetny!

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  16. A ile teraz widze ludzi on-line ;d 135 .. ! Ja byłam 4999 obsserwatorem ;d Gratulacje dla Gabisi .. ,że ma takich wiernych obserwatorów i takiego ZNAKOMITEGO bloga . ! Już nawet blog Lucasa Spada na Psy ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję prowadzącej. To jedyny blog o Stardoll który regularnie odwiedzam. :)

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszny trorcik :D No i gratuluję przede wszystkim Tobie Gabi że dałaś rady :)

    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :*
    Życzę Wam takiej popularności dalej :D (no i większej!:D)

    OdpowiedzUsuń
  20. GRATULACJE!!!
    Jeszcze trzy lata i ten blog będzie miał 10 tysięcy! :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje . ; D
    Dla mnie ten blog jest tak jakby blogiem przewodnim ; ] I najlepszym!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. Oww , Z całego serca GRATULUJĘ ;33'
    właściwie nie
    dziwię się , że tak szybko wam rosną obserwatorzy , redaktorki są świetne i wgl..

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  23. Braawoo ;)
    Ja także się nie dziwiee ;D
    Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej! super! Gratuluję Wam dziewczyny ;) Uwielbiam tego bloga ;)

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje
    pyszny tort, dacie mi przepis :D xDD

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma się co dziwić, gratulacje. ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje o.o.o jaki pyszny tort heh a mi dzisiaj na stardoll ukradła konto thedogi

    OdpowiedzUsuń
  28. Gatki ! Mam nadzieję że będzie nas coraz więcej ; D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje!
    oby tak dalej Kochane^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacije ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratyy ...!! =**
    Milion, trylion i ile tam chcecie obserwatorów Wam życzę! =)))

    Gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulację !
    Bardzo lubię tego blogaa,jest najlepszy. x 33

    OdpowiedzUsuń
  33. Elcia_777 - yhm , ja tak samo ^-^

    Dużo już nas ^-^
    Mhm , pyszny tort < 3

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ! Gratuluję ;P
    To mój ulubiony blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, wielka liczba...XD
    Gratulujee:*

    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratki i na under też dziś świętują 5000 !


    Czekamy na 6000 ciekawe kiedy 10 000?


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje, czekamy na 10 000 ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje;] . Naprawdę super blog ;d . !

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję! Wow, naprawdę duża ilość tych obserwatorów ;p Bardzo lubię ten blog, jest fajny i ma najwięcej nowości i darmówek! Oby tak dalej dziewczyny, tak trzymać! ;] I gratuluję również 5000 obserwatorce, fajna taka nagroda ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń