2011/02/25

Poradnik

Poradnik dla osób nie potrafiących się malować.

Po kolei opiszę i pokażę czynności, jakie nastąpią. A oto kosmetyki, które używałam :


Po kolei :
Na początek zakładamy sztuczne rzęsy.
Malujemy szminką usta.
Malujemy tuszem rzęsy.
Nakładamy trochę pudru na policzki według czerwonych strzałek.
Malujemy lekko białym cieniem w kącikach oczu.
Robimy białe kreski ale nie do końca, tak jak pokazują strzałki.

Malujemy kreski pod oczami tak jak pokazują strzałki.
Dodajemy nieco cieni na powiekach, ja wybrałam czarny i zielony kolor. Malujemy według kresek lub wg. uznania.
Na koniec dodajemy trochę kolorowego pudru, wybrałam pomarańczowy.

Początkowy efekt:

Końcowy efekt:

Niekoniecznie trzeba używać takich kolorów. Zresztą, dopiero pod koniec chciałam zrobić inny kolor ust, ale nie chciałam już niszczyć :) .

Jak Wam się podoba taki poradnik?
Rozumiem, że niektórzy, lub większość z Wam go nie potrzebuje, ale pomyślałam tutaj o osobach, które nie są w stanie same tego zrobić. Napiszcie również w komentarzach, jakiego typu poradnik by się jeszcze przydał i nie mówię tutaj o grafice, bo jutro czekają na Was nawet jak się wyrobię dwie niespodzianki. Jak nie jutro to pojutrze.

66 komentarzy:

  1. mi się to akurat nie przyda , bo sama umiem zrobić ładny i oryginalny makijaż :) Ale dla ludzi np. malujących się do powiek to wielka pomoc xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba, b. ciekawy make-up;]

    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  3. moze jakis poradnik na makijaz dyskotekowy
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł, oby takich poradników więcej:)

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł , i ciekawy makijaż ( :

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciało Ci się tyle obrazków robić ?xd To się nazywa zaangażowanie d pracy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. A ogólnie to poradnik ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie,fajnie :)
    moze poradnik typu jak laczyc ciuchy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł bardzo fajny :)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  10. super! jeśli umiesz szyć, możesz zrobić jak samemu zrobić ubranie ze stardolla (na przykład jak zamienić białą bluzkę na ramiączkach w bluzkę z DKNY)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokażę przez Ż , a tak to ładny ;]
    Ja umiem się malować :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do błędów, to piszemy od początku, nie począdku. :) Ale mniejsza o to, fajny podarnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny poradnik skorzystałam ;p. Zawsze robiłam swoim sposobem ,ale nie musze być ,aż tak oryginalna ;p.

    karolina280

    OdpowiedzUsuń
  14. Umiem się malować ale jak dla mnie ten poradnik jest na prawdę świetny :)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny , wręcz genialny poradnik : * na pewno skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podoba mi się ten puder,ale tak to nawet nawet.
    error

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się to akurat nie przyda , bo sama umiem zrobić ładny i oryginalny makijaż :) Ale dla ludzi np. malujących się do powiek to wielka pomoc :))

    Pozdrawiam i zapraszam, juliakinga11

    OdpowiedzUsuń
  18. to jest ladny makijaz wg mnie, tylko co jak sie ma takie jak ja a nie jest sie ss bo juz nei mozna kupic?;/ jak bys byla taka dobra to prosze odwiedz mnie i popatrz w moje kosmetyki bo mam tylko 1 strone i pol i dodala na bloga XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym poradnik ubierania się

    OdpowiedzUsuń
  20. Może poradnik jak się fajnie ubrac ^^ ?
    oliwcia-ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak się fajnie ubrać się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z malowaniem nie mam problemu, moglabys dac poradnik co do apartamentu.

    bardzo fajny makeup. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaz fajny , ale z ortografia cos Ci nie idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny ;-)
    Może poradnik co do ubioru?
    misskaty2603

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobiłam taki make-up ale z innymi kolorami ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. przydatne;) ale sama umiem robić łady i oryginalny;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny poradnik dla tych , co napisala JulieWolf maluja sie np. do samych powiek ; DD .

    OliviaDool ;

    OdpowiedzUsuń
  28. super i bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dobry poradnik, ale mi nie potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie Ci wyszło ;p
    Ale ja ogólnie nie potrzebuję, chociaż możesz robić, bo czasem dużo osób nie ma ,,weny" :)

    Możesz zrobić np. poradnik: Jak sprawdzić czy ktoś jest oszustem
    < haha >

    P.S. Taki poradnik chyba tylko dla mnie, bo wczoraj jakiś tępak chciał mnie oszukać ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. nie pisze się 'na począDku(!)' tylko 'na począTku' bleeh. odrażający błąd ortograficzny. ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny , przyda się

    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  33. Sorki, ale pisałam to tak późno, że literki mi się rozmazywały, dlatego mogą być błędy i już je poprawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się . szkoda że nie mam takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Drażnią mnie te plamy pudru obok nosa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Najpierw najlepiej malować oczy, a potem dopiero usta i policzki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się podoba, ale robię tak jak mówi Clevleen97, najpierw oczy, potem usta i policzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne porady, ale mi nie potrzebne, hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. mi się przydadzą , może skorzystam , fajny makijaż :*

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  40. Uważam że zrobiłaś to bardzo ładnie,i że na pewno wielu osobą się to przyda. A co do make-up'u śliczny wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny poradnik :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dziewczyny mam pytanie.Jak wy w ogóle coś tutaj widzicie?

    OdpowiedzUsuń