2011/02/23

Metamorfoza Dusiolla


Uff... Trochę mi to zajęło, bo komputer mi zamula :P
Ale do rzeczy: twoja medoll ogólnie mi się podoba - bardzo dobrze dobrałaś części twarzy + jesteś oryginalna - mało osób wybiera tą fryzurkę ;)
Ja postawiłam na delikatność i świeżość - taka morska bryza.
Fryzura - artystyczny nieład.
Oczy - 5 cieni do powiek; 3 niebieskie, czarny i szary.
Usta - zlewające się z cerą, takie cieliste :)
Policzki - jasny róż, również delikatne.

Jak wam się podoba metamorfoza?

52 komentarze:

  1. Całkiem ładnie, jednak brakuje mi tu podkreślenia linii oczu, tj. eyeliner, no i te sztuczne rzęsy wyglądają... sztucznie :D Oprócz tego oczywiście koniecznie trzeba zmienić kolor włosów, brwi i oczu.

    Ale podoba mi się, serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie obydwa, naprawdę trudno mi wybrać które lepsze:/.

    OdpowiedzUsuń
  3. lepiej po ładnie
    !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :))

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło pięknie ;d, bardzo mi się podoba. Choć nie wiem czy Po wybrałabym ta fryzurkę. Przed też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie heh ... Ale wy lubicie te krótkie włosy zawsze jak jest metamorfoza to zmieniacie na krótką :). Ale ja też lobię krótkie ;D.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak jest ladna doll to i metka ladna. Mi jednak bardziej podoba sie przed :) ale Po tez fajna.

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się makijaż oczu 'przed' - są widoczne 'przejścia' między cieniami, a nie powinny xd

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna tylko w metamorfozie ' po ' troche zmniejszyłaś optycznie oczy , ale to nic ,i tak wygląda świetnie :)

    toffe23

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz świente makijaże. :)

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę ładnie ci wyszło.Lubię takie kolorki.:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna ;** i przed i po jest śliczniee

    OdpowiedzUsuń
  13. Mrah, żem teraz na morze chcę jechsać ;33

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie , wcześniej też , ale był nie dopracowany make-up ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po wcale mi się nie podoba, przed zresztą też. Ale przed jest lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie średnio się podoba. średnio przed i średnio po..

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi sie ; ) .

    OliviaDool .

    OdpowiedzUsuń
  18. po jest ok ale lepiej było by z kretką do oczu

    kitka987654321

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym chciała sie zgłosić do metamorfozy :)

    misseczka105. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie-metamorfoza na gorsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie, ale w PRZED jest bardzo nierówno pomalowany ten złoty kolor, ogólnie jest fajnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Po jest lepiej ; )
    Ta fryzurka całkiem zmieniła kształt twarzy ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. lepiej było przed ale po też fajnie

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny makijarz zrobiłaś . ; d



    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  25. Przed ładniejsze...

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne obie ^-^
    Twoją metamorfozę zinterpretowałam jako taka dziewczyna morza x D

    OdpowiedzUsuń
  27. Po zdecydowanie lepiej;p


    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  28. I ta i ta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. W przed krzywy ten makijaż ale ładny tylko nie lubię tej fryzurki :d A w po jest ładnie. 2 wersją są spoko ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. po ładniejsza bo w przed nierówny, niestaranny makijaż ale w po okropna fryzura

    OdpowiedzUsuń