2011/02/27

Szafa w stylu Vintage

Dziś kolejne zestawienie kilku ciuszków, tym razem w stylu Vintage :)


Vintage to przede wszystkim moda z minionych lat, a więc kwieciste wzory, bufiaste rękawy, spodnie w kant lub z bardzo szerokimi nogawkami, duże brązowe torby przypominające te na zakupy, małe ozdobne i czekoladowe kopertówki, marynarskie paski i szerokie spódnice.
Oczywiście istnieje wiele interpretacji tego stylu, ja zaprezentowałam wam jedną z nich ;)
Ubrania pochodzą w większości ze sklepów Decades, Biosou i ewentualnie Pretty in Pink.

Lubicie ten styl? Podoba wam się moje zestawienie?

Ja szczerze mówiąc nie czuję się w tych klimatach, przynajmniej nie w takich, jakie tutaj zaprezentowałam (oczywiście jest tu kilka rzeczy, które mi przypadły do gustu), ale może znajdą się jacyś miłośnicy 80's Vintage wśród czytelników bloga :)

38 komentarzy:

  1. z tych rzeczy podobają mi się tylko 2 rzeczy; bluzka w paski i torebeczka beżowa.

    Ogólnie to mi się nie podoba ten styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba tylko bluzka w paski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy Bella napisze instrukcje graficzną ?

    Kindzia1111

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż.. te buty nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko ale nie przepadam za Vintage. To nie mój styl ...

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak < 3 podobają mi się takie ubrania , ale nie przepadam za szerokimi spodniami , i chyba się już nie przestawię z rurek i legginsów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem,ani na tak, ani na nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie ubrania <3
    W sumie ubieram się (na stardoll) tylko w takim stylu.

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie sobie, ten styl mnie nie urzekł.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem neutralna.

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię styl vintage, ale połowa z przedstawionych ubrań w ogóle nie jest w tym stylu xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. pare ubrań jest nawet fajnych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się z tego tylko bluzeczka w paski .

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podobają tylko nerdy i bluzka w paski oraz kopertówka.
    Ogólnie za takim stylem nie przepadam ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. okularyy najlepsze


    x2olciax2

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka w paski + nerdy jedynie ładne xd

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzka w paski i okulary mam
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się te rzeczy nie podobają:P
    Ni jest to mój styl.;p


    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  20. nic nie przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam lubie vintage, lade ciuszki ale w realnym swiecie bym mogła załozyc 3-4 rzezcy z obrazka ; p

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham vintage i kocham cb że robisz takie tematy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestawienie ładne stylu nienawidzę ;)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  24. Moj styl.. ahh, kocham.
    W realu ciuchy dla vintage sa o wiele lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  25. mi się tylko 1 buty podobają i nerdy są fajne, ale kolor niezbyt

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podobają nerdy ( kocham nerdy , mam w realu 2 pary : D ) i bluzka w paski ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham styl vintage <33 osobiście posiadam połowę z tych ciuszków (oczywiscie na stardollu) :)

    OdpowiedzUsuń