2011/02/23

BÅ‚Ä…d

W DOT zniknęły ceny cieni do powiek.

45 komentarzy:

  1. Aha ;)
    to dziwne, a nawet bardzo ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może robią nową kolekcję?
    Ale chyba raczej nie, bo nie było spoilerów żadnych nowej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne.. dzieki za powiadomienie :) . zanet nie zauwazyłąm

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe .. to teraz są darmowe :D Nie no żart i tak wiem że trzeba za nie płacić :)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  5. yy, B. dziwne;/
    ...


    ____

    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  6. yyy chyba mogą podwyższyć ceny i to nie był by żaden błąd

    OdpowiedzUsuń
  7. yy?
    Może cos dodają ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwne:/. Pewnie coÅ› kombinujÄ… w starplazie.

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio dużo tych błędów

    OdpowiedzUsuń
  11. błąd? czemu mnie to nie dziwi -.-?

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję że pojawią się nowe cienie,bo te były okropne x33

    OdpowiedzUsuń
  13. Może im się coś ciachnęło w jakimś kodzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. no jak którym osobam właśnie potrzebna cena,bo mi ta to samo,te kosmetyki już mam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie muszę pisać bo wiecznie błedy


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  16. ladygagastrawbe - a od kiedy to niby jest ???

    Tego błędu to ja nie skomentuję ...

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko tragedia :D ;p


    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziwne ;P
    Może nowa kolekcja ? Albo usuwają zimowe odcienie..
    Lub raczek kolejny błąd ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. eh te błędy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe dlaczego? Może coś zmieniają w sklepach albo w Starplazie ? ; ]

    Poand

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie już wróci poprzednia kolekcja, bo ta była zimowa ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. ceny zniknęły, ale wydaje mi się, że można jeszcze kupić....
    ale nw ... :D



    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny błąd...

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedy admini poświęcą choć trochę czasu na naprawienie błędów?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciągle te błędy i błędy... Wkurza to

    OdpowiedzUsuń