2011/02/27

Metamorfoza

Do metamorfozy wybrałam - edyta.b.

Przed: Klasycznie. Nawet mi się podoba. Makijaż jest trochę niedopracowany, szkoda że nie ma pudru, lepiej by to wyglądało. Ogólnie 6/10

Po: Dużego pola do manewru nie miałam, ale coś "ulepiłam". Oczy pomalowałam wiśniowym, różowym, fioletowym, niebieskim, białym i czarnym cieniem a policzki ciemnym pudrem. Na górę dołożyłam granatową kredkę a na dół czarną. Na rzęsy nałożyłam trochę tuszu i tyle ; ))
Podoba się wam?

Zgłoszenia do metamorfoz TUTAJ


44 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po może być ;)
    ale nie równy jest, w prawym oku jest fioletowy obok czerwonego widoczny, a na lewym już nie ma widocznego fioletowego, ale to pewnie limit...

    OdpowiedzUsuń
  3. andrzelikag - chciałam poprawić ale niestety cień się "skończył" ;PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie nie podoba w przed fryzura. Makijaż ładny, ale kredką jest zrobiona kropka na dole ( ? ). Nie mam nic w sumie do przed.
    W po podoba mi sie makijaż. Chociaż dałabym inną fryzurę, ale ta nie jest zła. Makijaż równy i estetyczny.

    To moja opinia :)

    Zbyszka_XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie :)) Znacznie bardziej podoba mi się po, ale pokombinowałabym trochę z makijażem, może inne kolory? ;)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  6. Super metamorfozy robisz . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę nierówno, ale ładnie ;)
    Podobam i się po, ale zmieniłabym fryzurę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo się podoba, chociaż jest troszkę nierówno, ale z daleka nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z bliska u każdego u KAŻDEJ doll jest nierówno . :)

    Poo . ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. 'Po' strasznie mi przypomina Sablewską xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie ;) Mi bardzo się podoba makijaż, tak samo ten "przed" jak i "po".
    :D

    Wika0112

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny makijaz po
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  13. Po jest świetnie, tak kolorowo:D

    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny makijaż :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Prze śliczny makijaż :*


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  16. Brdzo ładny po, ale w przybliżeniu troszeńkę nie równy.

    OdpowiedzUsuń
  17. omg . Poo poprostu rewelacyjnie . Ładny ona wybrała kolor oczu xd

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie wersje cool : )
    No właśnie - jak by nie patrzeć , to u każdej doll jest nie równy makijaż w przybliżeniu .

    OdpowiedzUsuń
  19. Haah, ta kropkę pod okiem nie zrobiłam kredką, takie sa po prostu te oczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. jej... naprawdę bajeczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń