2011/02/24

Losowa metamorfoza

Dzisiaj spośród ponad 100 komentarzy wybrałam niestety tylko jedną osobę do metamorfozy, ale gdzybym mogła zrobiłabym każdej dziewczynie z tej setki. Ale jednak wybór padł na TaJedyna13. Tym razem chciałam się pokazać także od strony ubraniowej oraz stawiłam na opis stroju.

Strój przed
 Jest poprawnie. Trochę te szpilki są niedbale założone i brakuje mi tutaj torebki i cienkich rajstop. Wszystko jest ok, ale nie zachwyca. Czasami jak się wcohdzi na kogoś profil to naprawdę można pozazdrościć. Ale troja kreacja jest zbyt prosta. Moja ocena : 4/10

Strój po
 Skonstuowałam nieco złożony strój. Szczególnie na górze. postawiłam na elegancję, ale dodałam parę nowoczesnych elementów, by strój nie był nudny. Jak to zrobiłam? Na sam początek założyłam kremową bluzkę, na nią białą koszulę, na którą zaś dodałam brązową koszulę. Na dół ubrałam śliczne krótkie szare spodenki i dodałam pasek, by wszystko ze sobą ładnie wyglądało. Oczywiście nie zapominając o dodatkach - połączyłam dwie cudne pary butów ELLE i nałożyłam czarne rajstopy. Myśląc o zimie skonstuowałam rękawiczki złożone z dwóch par. Aby było ciekawiej zarzuciłam jasny szal na koszule z boku i dodałam małą gustowną torebeczkę.

Twarz przed
 Jak dla mnie za dużo pudru, za dużo cieni do powiek. Nie bardzo mi pasują również tutaj te kolczyki, bo ich za bardzo nie widać przy czarnym kolorze fryzurki. Osobiście nie lubię tej fryzury, ale niektóre stylizacje wychodzą ładnie do niej. Dam ci nieco punków za elementy twarzy. Moja ocena: 3,5/10

Twarz po
 Na wstępnie sorry, że postawiłam na hipisa, ale twoje elementy twarzy idealnie do niego pasowały. Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba ta stylizacjia. Zmieniłam tutaj fryzurkę i kolor na jaśniejszy. Z oczu zdjęłam soczewki i pomalowałam powieki na piękny niebieski kolor. Do niego dodałam trochę czarnego koloru. Na policzki nałożyłam odrobinę pudru, a okulary w kształcie serduszek dopełniły całości. Rozumiem, że niektórym może się niepodobać ta metamorfoza, ale nie zawsze trzeba wszystko robić w stylu glamour, bo można być czasem ciutkę kreatywnym i wymyśleć coś nowego.

66 komentarzy:

  1. Jak dla mnie w PO brzydka fryzura i lepiej by było bez okularów, a ogólnie reszta cool...

    OdpowiedzUsuń
  2. kulotacio - a czytałeś to co napisałam pod metamorfozą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi obie części Po się podobają. Racja, jest bardzo nudno w jej stroju. Twój jest natomiast stanowczy i stonowany.
    Co do twarzy to również się z Tobą zgadzam. Mi się jeszcze nie podobają te soczewki, jak i ilość pudru.
    Wersja po o wiele lepsza od przed. Kolory ładnie dpbrane, choć darowałabym sobie sztuczne rzęsy.

    Opinia jest moja.

    Zbyszka_XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm. Spodenki dziwne + koszulka + kopertówka + rękawiczki eleganckie? niezbyt pasuje, a szczególnie koszulka do kopertówki.
    A makijaż mi się nie podoba też ani przed, ani po.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ubranie przed, a makijaż po nawet, nawet.
    lollitka

    OdpowiedzUsuń
  6. andrzelikag - tobie i tak się nic nie podoba ostatnio tutaj :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje metamorfozy są NIEZIEMSKIE, ja chcę jedną ja chcę ja chcę ♥



    Liar.

    OdpowiedzUsuń
  8. Była sliczna teraz okropna ty ni umiesz robic metamorfoz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ..Olcia.. bez komentarza...

    na prawdę nie musi Ci się podobać, a niemiłe komentarze serio można zachować dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ..Olcia.. - widać że mnie nie lubisz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem szczera :D
    I zawsze tak pisałam; Nie podoba mi się, itp... Bo mi się nie podoba ;)
    Bardzo rzadko mi się wg coś podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czemu napisałaś ostatnio, bo mi zawsze się na każdym blogu prawie nic nie podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię metamorfozy w takim stylu , są świetnee ;33

    Malinka056

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba. Stworzyłaś 'coś innego; -.-

    OdpowiedzUsuń
  15. ubranie ladnie po - przed tez a makeup blee tu i tam. ;<>

    OdpowiedzUsuń
  16. Wogle ona nie ładna

    Xd też chcę!



    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie :) Ten hipis jest bardzo pomysłowy i kreatywny podoba mi się :D
    oliwcia-ola

    OdpowiedzUsuń
  18. przed było super ... moim zdaniem po też nie tak żle ale zadużo się dzieję w tym ubiorze , owszem w tamtym czegos brakowało ale było spoko. a co do twarzy to po jest ładna jak by był ktoś hipisem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W ubiorze troszkę naćkane... :)
    Ale nie jest najgorzej.
    Osobiście nie lubię hipisów, ale ujdzie ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. ogólnie nienawidzę tej fryzury po bo jest taka dziwna ale ci wyszła nie ziemska serio! fajnie to wymyśliłaś i makijaż tez niczego sobie ;P przed mi się w ogóle nie podoba ten grymas i w ogóle xd tak jakby miała za krótką szyje to wygląda xd o i jakbyś mogła następnym razem mi zrobić ;P

    bellafavola ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Przed w stroju całkiem ładnie, po moze być, ale za duzo tego. makijaż- przed- brzydko, po- niezbyt ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wygląda po :)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  23. ładna stylizacja po chciałabym abyś mi zrobiła matemarfoze

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham te okulary! ♥
    ale tu troszkę mi się nie podoba ich użycie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze to nigdzie mi sie nie podoba (: w po ten makijaz mi nie pasuje, moze dlatego ze nie lubie takich `plastikowych` czesci twarzy. Ale to nie twoja wina.. ty tego zmienic nie mozesz. (:

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  26. Bez obrazy ale mi się nie podoba twarz po . a ubranie super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bez urazy ale przed wygląda o wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi bardziej podobała się twarz przed metamorfozą.

    Pozdrawiam i zapraszam, juliakinga11

    OdpowiedzUsuń
  29. Sorry, ale mi się nie podoba makijaż "po" ani "przed". Co do stroju to gdyby było bez krawata takiego obwisłego, byłoby super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. hmm.. ta metamorfoza taka se , ale wcześniej też za ładna nie byłam i tak Ciebie doceniam ;)

    oksia11

    OdpowiedzUsuń
  31. b. podoba mi się metka z ubraniem

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty 'po' troche nie pasuja , tak jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Żadna wersja mi się nie podoba . ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety strój przed i po mi się nie podoba. A twarz boska w PO ;]

    OdpowiedzUsuń
  35. Przed ładniejsze ale makijaż w po jest o wiele lepszy

    OdpowiedzUsuń
  36. Po nawet ładna, tylko ja dałabym inną fryzkę i oksy zdjęła xd

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie lepeij przed,ale każdy ma inny gust. (chociaż makijaż przed był źle wykonany)

    OdpowiedzUsuń
  38. ogólnie nawet fajnie ale nie podoba mi się strój po bo jest tam za duzo rzeczy pasek dziwnie dodany :(
    cornelia270

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie podoba mi się strój PRZED i PO, makijaż PO jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi się w PO nie podoba fryz i okulary, ale ładnie i starannie to zrobiłaś, bo wiesz to zależy od gustu. Reszta ładna, tylko że w ubrania przed było za pusto a w po za dużo xD. Ale ładnie zrobiłaś, jak niektórym się nie podoba to nie twoja wina, bo każdy ma inny gust!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nic mi się nie podoba.

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie, i po i przed:)


    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  43. ładniejsza przed

    OdpowiedzUsuń
  44. Zmiany stroju i fryzury + make-up'u podobają mi się. Ale te poprzednie też były ładne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bella - jej się nigdy nic nie podobało , nie podoba i nie będzie podobać ...
    Aha i do andrzelikag : jak ci się nic nie podoba na blogach o Stardoll to po co je czytasz ???
    I chyba naprawdę jesteś jakaś nie teges skoro ci się praktyczne rzeczy nie podobają typu grill -.-

    Co do metamorfozy ... Więc PRZED : do stroju nie mam zastrzeżeń , jest super : )
    Twarz też mi się bardzo podoba ^^
    PO : strój - sorki , ale według mnie jest okropnie - zbyt napaćkane ... Chciałaś żeby nie było nudno , ale Ci trochę nie wyszło ...
    Twarz : jest super , tylko troszkę sztuczne rzęsy w prawym oku krzywo założone .

    OdpowiedzUsuń
  46. ładnie ładnie :D

    OdpowiedzUsuń