2011/02/22

Reklama

Tutaj sindi0802.

Chcę sprzedać moje konto (sindi0802), ponieważ potrzebuję trochę kasy ; ]

Ogólne informacje o koncie:

Konto jest zadbane, ma dużo ciuchów (jest dość dużo LE, Antidote, HB itp.). Superstar było doładowywane praktycznie co miesiąc (na początku mojej przygody ze stardollem nie miałam chyba przez miesiąc, dwa, ale kilka miesięcy potem miałam w jakimś miesiącu doładowane po kilka razy). Oprócz doładowywania Superstar doładowywałam również stardollary, co kosztowało mnie chyba najwięcej pieniędzy. Ogółem przyznam, że za wszystko zapłaciłam ok. 1000 zł (o ile nie więcej, w końcu jestem na stardoll ponad rok).

Szczegóły:

- ponad 2400 starpunktów
- ponad 170 sd stardolarów (można jeszcze zarabiać w tym miesiącu w P&E)
- 2 pokoje ciuchów i dodatków z HB (jest ich naprawdę dosyć dużo i kilka chyba jest gdzieś w schowku)
- ciuchy z LE i Antidote z kilku ostatnich kolekcji (można obejrzeć, są w jakimś pokoju)
- członkostwo w klubie Royalty
- Superstar do 27 lutego
- 14 stron rzeczy do apartamentu, 3 strony mebli, 21 stron ciuchów, 10 stron dodatków w schowku
- wszystkie pokoje odblokowane + Penthouse
- w schowku trochę ciuchów z ELLE, OTTO itd.
- 2 strony kosmetyków i 6 stron dodatków (również HB) w Salonie Piękności
- wykonana prezentacja z tłem (można, wręcz trzeba pozmieniać dane)

W mojej Księdze Gości odbędzie się licytacja.

Cena wywoławcza: 130 zł
Minimalne przebicie: 10 zł
Kup teraz: 400 zł


Nie chcę za konto żadnych stardollarów, prezentów ani nic podobnego tylko prawdziwe POLSKIE ZŁOTE. Chcę, aby wasze oferty były przemyślane i żebym miała pewność, że za konto możecie zapłacić tyle, ile proponujecie. Konto sprzedam wtedy, gdy zadowoli mnie czyjaś propozycja. Po skończonej licytacji lub, gdy ktoś kupi kup teraz, podam adres zamieszkania. Wysyłka tylko zwykłym listem! Hasło podam dopiero wtedy, gdy dotrą do mnie pieniądze. Nie ma innej opcji.
Jeśli macie jakieś pytania odnośnie konta, proszę pisać do Księgi Gości, a nie zapraszać mnie do znajomych. Pozdrawiam, sindi0802.

LINK DO KONTA SINDI0802