2011/02/24

Matamorfoza

Do moich metamorfoz możecie się zgłaszać na blogu http://kolorowadusza.blogspot.com/, tam będę robić wszystkie ale tutaj będę dodawać tylko niektóre aby nie zaśmiecać ;)

Do metamorfozy wybrałam - oluu_-

Przed: Ładnie, ale trochę za jasno. Elementy twarzy są ok, ale są trochę źle poustawiane (oczy za wysoko i usta). Pomiędzy białym a zielonym nie ma żadnego przejścia, lepiej by to wyglądało w kolejności biały - niebieski - zielony. Podoba mi się to że masz biały puder na policzkach, ładnie się komponuje z innymi odcieniami. Ogólnie 7/10

Po: Masz już trochę sp, więc wykorzystałam warkocza za starpunkty. Policzki pomalowałam najpierw czerwonym a później jasnym pudrem, usta musnęłam brzoskwiniową pomadką. Oczy pomalowałam brzoskwiniowym i bordowym cieniem (?) + 2 takie same kredki do oczu (tylko na górze). Dodałam czarnego eyelinera i tusz :)

Podoba się wam?
Zgłoszenia do metamorfoz TUTAJ


46 komentarzy:

  1. zrobisz mi ? nie mam własnego stylu ^^ A ta m sie przeogromnie podoba :)nie jestem narazie ss od wczoraj bo nie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham slowo ,,musnęłam " xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Łała, po jest ślicznie. Przed w ogólnie mi się nie podoba. Brwi takie jasne xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się żadne wersje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi w przed nie podoba mi się makijaż oczu. Nie ma przejść między kolormi. Dziewczyna się też nie postarała, ale każdy ma swój gust i styl. Dobrze nałożyła puder - prawda.
    Co do wersji po. Jest delikatnie i dziewczęco. Przeważa kolor bordowy. Rozjaśniłaś go lekko różem co nadaje całemu makijażowi tajemniczości. Wszystko staranne.


    Jest to tylko moja opinia.

    Zbyszka_XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Po jest ładnie, ale troszeńkę nie równy puder na policzkach. xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje do mnie nie trafiają. Zbyt plasticowe i kiczowate. :) W PO ładny makijaż oczu.

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie brzydkie , lecz po lepiej od przed.


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  9. Te usta takie cieniutkie ;p 2 wersje mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogółem pomysł z metamorfozami mi się nie podoba. Według mnie zaśmiecają tylko blog'a.

    Ale 'po' zdecydowanie lepsze. :)

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  11. PO jest ślicznie<3


    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  12. ładniejsza przed ...

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne sa obie ale w drugiej makijaz nie zachwyca
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są obie wersje . : D
    O co wgl chodzi z tymi przejściami ???

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie po ładne kolory
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń