2011/02/28

Wyniki konkursu na projekty

Było stosunkowo mało prac, ale całe szczęście znalazło się kilka ślicznych :) Mam nadzieję że wam także się spodobają ;)

Wyniki:

1 miejsce: 500 stardollarów - LadyMary2642

http://i53.tinypic.com/29ctcg2.jpg

2 miejsce: 250 stardollarów - Zulska



3 miejsce: 100 stardollarów - InvitedRose

http://i55.tinypic.com/34qo7ki.jpg

Wyróżnienia (po 10 stardollarów) -
- Dulcenika
http://img218.imageshack.us/img218/5552/dulcenikaa.png
- _patrysia14_
http://i55.tinypic.com/5l5fef.jpg
- ciri1994
http://i52.tinypic.com/27wr2bq.png
-dorata86

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjR5p3_jWM-eUfuTA7LI-jDedJXVt97ygPDQno6dXsac2QJHREfwgva7Em5xNQu8fKmh75iQC3b8BQX4-d1Z2CO05n_pnmOZfBN3io-c8JyWUIKEkw25UM7R3DsWwe6UCyKztVLCx6sbk63/s1600/302.jpg

- lola7360

http://img46.imageshack.us/img46/8052/catsck.jpg

- karolinka97

http://oi55.tinypic.com/2mg34w4.jpg

- Sweet-limonka


- Jagoda33334



- Miss0livia2804

http://img101.imageshack.us/img101/4201/hhhhhhs.jpg



Po nagrody zgłoście się na konto dyaxx

78 komentarzy:

  1. 1 faktycznie sliczna, a 2 mi się nie wczytuje

    gratuluje wszystkim, a zwlaszcza Dulcenika :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zwycieskie prace są b. ladne ;-) i dziękuję za wyroznienie. ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza praca jest prześliczna gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, robią wrażenie :) zasłużone nagrody, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje
    Zwycięska praca "wow"!

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwycięska praca prześliczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki:):D Gratuluję pozostałym:) Pierwsze miejsce jak najbardziej zasłużone:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja udzialu to nawet nie bralam , bo zadnych szans nie mialam XD . Patrzylam na inne prace i sb pomyslalam : nawet nie ma sensu prubowac .. XD .

    Aha i gratki dla wszystkich . ! =) .


    OliviaDool .

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze miejsca rzeczywiście zasłużone:)Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza jest perfekcyjna ! Zakochałam się normalnie :P Wszystkim oczywiście gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwycięzcom!
    Prace są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie te prace są wykonane po mistrzowsku. Dziewczyny ! macie ogromny talent ! Wielki, Ogromny nie wiem jak to jeszcze opisać !!! Gratulacje !


    Zbyszka_XD

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza praca mnie zachwyciła
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ;D
    1 praca - 1 miejsce jest... świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmieniły się usta 2 w trzecim rzędzie na 3 stronie są bardziej pełne

    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  16. O.o Prace są piękne ! Normalnie zaniemówiłam xdBravo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. praca LadyMary jest prześwietna

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje !
    Ja od początku wiedziałam, że LadyMary2642 wygra ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :)

    A kiedy wyniki konkursu na maskę karnawałową ? xd

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wygraaałam ! jestem taka happy *_*
    bardzo dziękuję za miłe komentarze :) nawet nie wiecie jaką mi to sprawia radość ! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsza praca jest rewelacyjna *.*

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne prace :) Bardzo mi się podoba druga praca ;)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne gratki dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te prace są prze śliczne :* 1 miejsce na prawdę zasłużone ;)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne prace, gratuluję! ;)

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiści super prace.
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  27. WoW *.* Śliczne prace. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję Mary pierwszego miejsca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Yes !! ;)

    Gratulacje zwycięzcom, śliczne prace ! :]

    OdpowiedzUsuń
  30. :) śliczna praca 1 miejsca! :D dostałam wyróżnienie, ale dziś skończyło mi się ss :( nie wiem jak odebrać nagrodę :(
    Ciri1994

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję <3 100$ też uszczęśliwia, popieram wybór, praca która wygrała jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, prace są genialne.!:)
    Gratuluję:*


    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję :) śliczne prace ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podobają :33
    najbardziej ta trzecia :3


    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  35. szkoda że nic nie wygrałam,a 1 trzy są najlepsze! i najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. No śliczne,rzeczywiście. Gratulację ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję, moim zdaniem najładniejszą miała Zulska :)
    Ale to tylko moja opinia :D

    SashaStrunin16

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne ,
    gratuluję

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że są na prawdę fajne xD

    OdpowiedzUsuń
  41. Trudne zadanie. dlatego gorące brawa! <33

    OdpowiedzUsuń
  42. naprawdę piekne prace ;-D gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, ale świetne prace ! :)
    Ja się nawet do tego nie zabierałam bo mój czas poszedł by na marne :D xD

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja się wyróżnię i pochwalę drugą pracę. Urzekła mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. genialne prace! macie talent dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń