2011/02/25

Nowa lalka - Claudia Leitte

Cláudia Cristina Inácio Leite, znana jako Claudia Leitte (ur. 10 lipca 1980 w São Gonçalo, Rio de Janeiro), brazylijska wokalistka Axe, i była wokalista grupy Babado Novo. Ponieważ jest ona jedeną z najpopularniejszych piosenkarek Axe w Brazylii, prowadziła MTV Brasil's Video Music Brasil 2007, w którym  była nominowana jako najlepsza piosenkarka. Claudia Leitte wygrał także innych nagrody. Jak się wam podoba? Ubierzecie ją?


http://www.lazermusica.com/blog/wp-content/uploads/2010/09/claudia-leite-1.jpg

40 komentarzy:

  1. może ubiorę : D

    chicabottom

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże!
    Na stardoll ją oszpecili ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ptasi nos, jaki plastik. Nie ubieram.

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzydka. Oni nie umieją robić ładnych lalek.

    OdpowiedzUsuń
  5. e w realu jest ładna, ale jej nie ubiore.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ubieram lalek :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma tak samo na imię jak ja :) Nawet ładna :p


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam jej, i nie mam zamiaru ubierać;p

    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam jej, nie ubiorę, ale w realu jest ładniejsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, może Ubiorę ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jest . ; p



    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  12. w realu o wiele ładniejsza. Ubiorę.

    OdpowiedzUsuń
  13. garderoba nieciekawa ;/.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam jej więc nie'


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chce mi się ubierać xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna z niej dziewczyna,nie powiem. Ale nie podoba mi się jej lalka na Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  17. missmartysia98 - to że ma taki nos to znaczy , że jest brzydka , tak ??? To może pokażesz swoje zdjęcie , a ja cię zjadę i zobaczymy czy ci będzie miło ; )

    Co do lalki - super ^^

    OdpowiedzUsuń