2011/02/24

Metamorfoza LoLa_9


Ehh... Nie lubię nikogo krytykować, ale tutaj muszę zrobić wyjątek. :( Nie podoba mi się makijaż oczu - pomalowałaś zbyt dużą powierzchnię. Policzki też dziwnie wyglądają, ale fryzurka jest nawet OK, chociaż za nią szczególnie nie przepadam. Za to wybrałaś bardzo ładne części twarzy - twoja lalka jest śliczna! :)

Pomalowałam oczy cieniem bordowym, czarnym i brązowym cieniem oraz eyelinerem, pogrubiającą maskarą, bordową i czarną kredką + dodałam sztuczne rzęsy, bo wydłużający tusz nie działał ;D Usta pomalowałam szminką LUXE, bo te z Doth jakoś mi tu nie pasowały - były zbyt cukierkowe. Krótka i słodka fryzurka dodaje łagodności :)

Jak wam się podoba metamorfoza? Wolicie wersję PRZED czy PO? :)

55 komentarzy:

  1. Tez mi sie zdaje ze PO ale fryzura mi sie nie podoba :)
    Za to makijaz cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po jest śliczna :D... Jak coś to się zgłaszam do metamorfozy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed ładnie ale za to po bosko!!
    ;)Teen makijaż oczy i do tego te czerwone usta ;)) Cukiereeczek ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. wole po jest tak elegancko
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie Po.

    OdpowiedzUsuń
  6. po lepiej ale fryzura trochę nie ta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne PO! Szczególnie śliczne oczęta *.* ; ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak szczerze, to ani PO, ani przed;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Po jest dużo ładniejsze, ale fryzura mi się nie podoba:) Też bym chciała taką metamorfozę;)) Chimiera

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się ani przed ani po . ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się bardziej podoba przed ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Żaden makijaż mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po jest śliczny..

    OdpowiedzUsuń
  14. Po jest lepiej, ale dałabym jakieś inne włosy, np. upięte.

    OdpowiedzUsuń
  15. wersja 'po' jest rewelacyjna ;O.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  16. Po lepiej, ale kształt ust mnie się nie podoba. Wiem że nie możesz go zmieniać więc to nie Twoja wina. :)

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm , chyba po :)

    OdpowiedzUsuń
  18. po jest trochę ładniej , ale niezbyt podoba mi sie zestawienie kolorów oraz nierówny makijaż oczu, ale ogólnie to po jest lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się wogle nie podoba przed i po xd

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się zdecydowanie podoba po :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. przed nie nawidze metek...;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Po jest o wiele ładniej

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  23. Po wiele lepiej . ale rysy twarzy brzydkie ;/

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  24. PO o wiele lepiej ;)

    P.S. robisz ładne metki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie można się zgłaszać do metamorfozy ? Ja bym chciała


    princessnatixd

    OdpowiedzUsuń
  26. poo ja tez prosze o metamorfoze
    YasmiJoni1

    OdpowiedzUsuń
  27. chodz fryzurka przed tez jets łądna ale mimowszystko bardziej podoba mi ske po :]

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w ' PO ' , dosłownie < 3

    OdpowiedzUsuń
  29. Robisz piękny makijaż,na prawdę Ci zazdroszczę ..

    OdpowiedzUsuń
  30. przed wszędzie jest lepiej

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaż w po cudny ale fryzurka mi się nie zbyt podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdaniem w po są blee włosy... Ale za to lepszy makijaż oczu... Chociaż i tak lepiej przed.

    OdpowiedzUsuń
  33. W przed nie podobają mi się tylko policzki, reszta ok. W po makijaż świetny tylko te usta w tym kolorze coś mi nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  34. po ładniejsza ale włosy są ohydne..

    OdpowiedzUsuń