2011/02/23

Szafa w stylu romantic

Dzisiaj zaprezentuję wam pierwsze zestawienie ubrań i dodatków w określonym stylu. 
Zaczniemy od ROMANTYCZNYCH KLIMATÓW :)


W tym stylu królują pastelowe barwy, koronki i falbanki. Ja postawiłam na delikatny róż, brzoskwiniowy, perłowy, écru, kawę z mlekiem i inne podobne kolory ;)
Zaznaczyłam też ubrania, które są obowiązkowym "wyposażeniem" szafy do tworzenia większości takich stylizacji - oczywiście można je zastępować innymi, podobnymi elementami :)

Dodatkowo ciekawostka - ostatnio przeglądając jedną ze stron internetowch o modzie znalazłam realną wersję torebki w pierwszym rzędzie. Jest projektem Valentino i moim zdaniem wersja stardollowa jest bardzo do niej podobna - ktoś z załogi Stardoll ma ogromny talent :P



Jak wam się podoba moje zestawienie? Lubicie ten styl?
Jakie jeszcze style chcielibyście zobaczyć na blogu?

51 komentarzy:

  1. Spoko, ale to jednak nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie zobaczyłabym boho:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ładnie , ładnie ...
    Zgodzę się z Zulską , chociaż boho nie podchodzi mi , bo tak jak hipis człowiek wygląda , ale nie powiem , że czasami kwieciste , lekko przeźroczyste bluzeczki nie są urocze ; )

    Pozdrawiam oksia11

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak... te ciuchy są naprawdę... urocze xD!
    Torba jest śliczna.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, fajne też lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne.! Prawie wszystkie te ciuszki mam :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny styl! Delkikatny i dziewczęcy, ale nie przesłodzony. Jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny artykuł, w końcu coś nowego i ciekawego. Brawka :)

    Czekam na rock ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny artykół ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię taki styl. Często mam ochotę założyć takie delikatne, romantyczne ciuszki, lecz częściej stawiam na T-shirty z nadrukami i jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny artykuł moze na wyjscie do eksluzywnego miejsce
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zestawienie ciuchów ;) Ja bym chciała styl...hmm...może classic ? xD Ale nie, na serio taka moja propozycja ;)

    Wika0112

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie,ale nie lubię romantyki

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie, mam tą spódniczkę z pretty in pink heart shop.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie , ale ja medoll nie lubię ubierać romantycznie xd

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne i ta real'na wersja jest bardzo , bardzo podobna do stardoll'owej . :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne .;p


    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  18. całkiem fajne
    mhh moze glamur

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bardzo lubię ten styl
    wiele rzeczy które tu pokazałaś
    mam już dawno w swojej szafie

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  20. Niee, romantyczne nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam mnostwo takich rzeczy. Ten styl lacze z vintage, o ktorym chetnie bym poczytala.
    Lubie tez ostre i mroczne stylu typu black goth.

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  22. rock and roll. Taki rockowy. :)


    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  23. ta torebka boska in real'



    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  24. styl jakoś mi nie odpowiada. miłość jest przereklamowana xd!

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podoba mi się ta torebka ;p Ale ogólnie to nawet fajny pomysł na takie zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. mi się bardzo podoba ;) sama mam kilka ciuszków z tego zestawu ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mój styl ; )
    Ja bym chciała , żebyś opisała styl scene ^-^
    Albo ... hm , ja uwielbiam panterkę to jakieś fajne ciuchy w panterkę ze Starplazy np . kurtka , spodnie itd . ^^

    OdpowiedzUsuń