2011/02/25

Spoilery





Za wykonanie dziękuję Andrzelikag :-)

41 komentarzy:

  1. http://yoko-sama-prawda.blogspot.com/


    SAMA PRAWDA!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 rzeczy mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest Andrzelikag xd a nie andrzelikaq, ale nie ważne, spoilery są okropne,

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo mi się podobają;p

    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne niektóre

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ;D

    ladyrosalie98

    OdpowiedzUsuń
  7. buty i spodnice fajne :)

    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podobają mi sie, takie kiczowate kolorki, nawet niewiadomo z czym je łaczyć

    OdpowiedzUsuń
  9. brzydkie rzeczy . ;d



    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  10. te rzeczy kojarza mi sie z latem a jeszcze wiosny nie ma sa okropne nie w moim guscie
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic mi się nie podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna ta długa granatowa sukienka

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty na 1 obrazku są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  15. niektóre nawet fajne ;) ale niektóre do kitu ... :///

    OdpowiedzUsuń
  16. beznadzieja, nigdy w życiu bym niczego takiego nie założyła. tfu.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę że nic z tych rzeczy nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic nie kupie brzydkie i takie.. troche obciachowe ale to moje zdanie każdy ma inny gust :}

    OdpowiedzUsuń