2011/02/28

Spoilery


 

Podobają wam się te ubrania?

Za wykonanie dziękuję andrzelikag :)

50 komentarzy:

  1. Na ostatnim obrazku HB. :D
    Reszta nie przypadła mi do hustu..

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko parę rzeczy z drugiego obrazka no i niektóre hb's mi się podobają :)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  3. jedna sukienka jest ładna i na pewno ją kupię.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka rzeczy mi się podoba .xd W końcu jakieś kolory, może wiosna idzie, Oo.. .

    Cinderella255

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten strój kąpielowy czarno biały :)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki, torebka, krawacik i kamizelka, wszystko z HB to jest.
    wazka-julia

    OdpowiedzUsuń
  7. nie spodziewalam sie, ze te hb's beda nawet ladne ;-)) mi sie podobaja, ale reszta taka nijaka. ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogą być . a te ostatnie to HB :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobaja mi sie :D .

    OliviaDool .

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pierwszego : strój biało-czarny ,
    z drugiego : mikrofon ,
    z trzeciego : kolorowa bluzka , torebka i kamizelka ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. na ostatnim obrazku są hb poznałam po tej torebce ogolnie podoba mi sie stroj kąpielowy ten czarno-biały
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  12. A ogólnie kupię hb's i ten biało-czarny strój kąpielowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta różowo-fioletowa sukienka jest z Hanny Montany ; /

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah Hb ;D
    Nie są zbyt ładne te rzeczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. racja natagod99 ona jest z Hanny montany ;) odrazu ją zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
  16. http://img145.imageshack.us/i/hannahmontan
    tu mam takie porównanie takiej sukienki
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za bardzo mi się podobają

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  18. HB.:D!
    No i reszta...


    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. hb już są tu ale niektóre rzeczy łądne z hot buysów bo reszta nie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest parę ładnych rzeczy. ; 3

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektóre są ładne, ale tak to beznadzieja^^

    SashaStrunin16

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kostium mi się tylko podoba i kilka Hot Buy'sów xd

    OdpowiedzUsuń
  24. niektóre rzeczy są całkiem ładne, takie wiosenne, a niektóre zaś kiczowate i po prostu brzydkie

    OdpowiedzUsuń