2013/04/10

Pomysł przyjęty

Postanowiłam, że nie będę przedłużać co do mojego  pomysłu, o którym wam niedawno pisałam. Większość osób jest na TAK, z czego bardzo się cieszę.

Przypomnienie - Jak to będzie wyglądało?
Całość składałaby się z niewiadomej nam liczby zadań. Każdy znajdzie coś dla siebie. Będziecie mieli okazje wykazania się w robieniu makijażu, stylizacji, scenerii, fryzur, projektów, a być może nawet w grafice. W każdym zadaniu będę wybierane trzy osoby, które to wy wybierzecie za pomocą głosów. Te osoby otrzymają oficjalny projekt Stardoll i My. Osoba, która jako pierwsza zdobędzie 5 takich projektów, wygra póki co niewiadomą jeszcze liczbę stardollarów, ubrań. Myślę, że będą przewidziane także wyróżnienia, ale to jeszcze "kawałek drogi".  Zadnia do tej zabawy będą się pojawiać raz w tygodniu, a mianowicie w piątek.  Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, piszcie śmiało!

14 komentarzy:

  1. Super ! Zgłoszę się ! ;)

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się i nie mogę doczekać ;D

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział, mimo tego, że StarDesign Hair to mój wróg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ! Na pewno się zgłoszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wezmę udział.A czy można zgłaszać się do wszystkiego?
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  7. BlowStar
    Oczywiście. Właśnie chodzi o to aby wykazać się w jak największej ilości zadań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam, jestem ciekawa jak to wszytsko będzie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie bomba! czekam na dalsze posty w sprawie tego konkursu (:

    OdpowiedzUsuń