2013/04/24

Błędy, inne

Na drugim piętrze w sklepie Kitsch znajdują się dwa Hot Buys'y z zeszłorocznego świątecznego kalendarza. Mowa o podświetlanym diamencie oraz czerwonym krześle. 
Za informację dziękuję Uplooad.

Wybrane artykuły z wycofanego ze StarPlazy sklepu tingeling nadal są dostępne przez katalog.

 Podobnie mają się kosmetyki Dot. Zdecydowana ich większość jest w wyszukiwarce.

Pewnie tego typu błędów jest wiele więcej. Podaję tylko przykłady. 
Sądzę, że warto poszperać w katalogu. Możemy natknąć się na coś naprawdę fajnego :D
Co o tym myślicie? Zauważyliście coś ciekawego?

EDIT: Obecna ubieranka Afromental została zastąpiona poprzednią- Laurą Bailey (angielską modelką). 
 Czy u Was też wyświetla się Laura zamiast Łoza?

15 komentarzy:

  1. Błędy, te nasze błędy.. stardoll bez nich by nie istniał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że są błędy na sd jestem niecały rok i nie mam dużo Hb a dzięki błędom takim jak te zdobywam HB.Ja kolekcjonuje je więc dla mnie to dobra wiadomość, już je zakupiłam i dziękuje za wiadomość bo samy bym się nie zorientowała a co do innych to nie mam swojego zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wy robicie w katalogu że wywijacie taki górny panel? Bo ja tego nie mam ;o - proszę o odpowiedź.


    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  4. Błędy, błędy i jeszcze raz błędy .. Końca nie widać ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. błędy wszędzie, ale fajnie z tymi rzeczami, które można kupić nawet po wycofaniu. Plus to, że w original future (zgaduję?) nadal jest listopadowa(?) hb, scuba dress..

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  6. pauliska_1998 - widzisz na samej górze taką fioletową "wstążkę" z białą lupą (możesz zobaczyć ją na ostatnim zdjęciu)? Nie wyświetla się w nowościach, najpopularniejszych czy wyprzedaży. Musisz kliknąć "Piękno", "Moda" lub "Ozdoby".

    OdpowiedzUsuń
  7. pauliska_1998 - to znaczy na przedostatnim (z kosmetykami Dot).

    OdpowiedzUsuń
  8. pauliska_1998 - na tym z ciuchami z Tingeling zresztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O mam, dzięki :D Myślałam że tego nie mam ;o

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba znów błąd

    http://i34.tinypic.com/dwi05.jpg


    naciala

    OdpowiedzUsuń
  11. mi te błędy nie przeszkadzają, bo można z nich skorzystać xd

    OdpowiedzUsuń
  12. I dobrze, błędy zazwyczaj są korzystne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ! , nie zauważyłam pierwszego błędu , ale kiedy ty napisałaś od razu wzięłam się do kupowania :) Thunk you very much .

    xxx.klaudia

    OdpowiedzUsuń