2013/04/26

Wybór dnia

Miano dzisiejszego wyboru dnia otrzymały oryginalne spodnie z najświeższej dostawy Pretty n` Love. Ich koszt wynosi 14 stardollarów, czyli całkiem sporo. Jeśli mam być całkowicie szczera... wcześniej nie przykuły mojej uwagi, ale jak tak teraz na nie patrzę to jestem niemal pewna, że znajdą się w mojej szafie. Kolorowe, ciekawe i wiosenne, czyli w sam raz na teraźniejsze outfity. Oczywiście, nie mogło obyć się bez błędu i jeansy na screenie są nieproporcjonalnie duże. Macie zamiar kupić?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na ich zakup.


33 komentarze:

  1. Te spodnie są świetne...

    kinia.milewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Są prześliczne.
    Zgłaszam się
    lisek721

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :)

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne
    zgłaszam się
    oliwia721

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne! Gdy zobaczyłam nową kolekcje to od razu wpadły mi w oko i na pewno je kupię :)

    Doda000

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba ją mi się ale pomyśle nad kupnem :P
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero teraz zwróciłam na nie uwagę, mi się b. podobają :3

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się, ale szkoda mi wydać na nie sd :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne spodnie , kolorystyka też dobra. Jedyne co jest wkurzające to te trójkątne wycięcia , ale pozatym dobrze jest ☻

    Pozdro , xxx.klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię kwiatków ale te są śliczne :>

    Fledermaus

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne spodnie. :)) Ogólnie cała kolekcja jest bardzo udana.
    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham te spodnie , tylko nie mogę ich kupić bo są za sd a ja mam
    tylko 9 sd :( Szkoda , ale najbardziej mi się podobają te spodnie i wianki !



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  13. takie średnie, chyba nie kupiee

    Reeneeesmee

    OdpowiedzUsuń
  14. średnio mi się podobają ;/


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  15. Z daleka wyglądają całkiem ok, ale jakoś nie prezentują się na doll.. nie kupuję!
    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podobają mi się.

    aniula1233

    OdpowiedzUsuń
  17. mają śliczny miętowy kolor! zastanawiam się nad nimi, ponieważ robią wrażenie i rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te spodnie <3 *.*

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ! Ale kasy nei amm ; ( .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się,ale nie mam kasy na ich zakup.


    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  21. Są supeer.! *.*
    Ale chyba nie kupiębo nie mam sd..

    Majka_88

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się one podobają, fajne i praktyczne. :)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  23. Są genialne! Świetne te ubrania..
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń