2013/04/18

Akademia Stardoll - rok drugi czy zadania dodatkowe?

Długo wyczekiwany drugi rok Akademii Stardoll właśnie się pojawił! Naszym pierwszym zadaniem jest wysłanie 5 prezentów przyjaciołom. Nagrodami są 2 starpunkty, truskawki w czekoladzie i 20 starmonet. Kolejnym wyzwaniem jest uzyskanie 100 sm w 'codziennym' zarabianiu. Co ciekawsze, nawet jeśli nie ukończyliśmy pierwszego roku (tak jak ja) możemy brać udział w nowym. Jestem ciekawa jak będzie to wyglądało. Oddzielne portfolio? Zobaczymy!
Cieszycie się? Skończyliście początkowy rok akademii?


EDIT: Jak się okazało nie dostajemy nowych zadań. Możliwe, więc, że nie jest to drugi rok, a jedynie dodatkowe zadania, tak jak niektórzy przypuszczali. Wielka szkoda!


23 komentarze:

  1. W końcu ! Czekałam na to :) I zacznie się na nowo :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie :) ja skończyłam XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze pierwszego nie skończyłam :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wydaję mi się, żeby to był drugi rok.. to chyba tylko jakieś poboczne zadania! Ale obym się myliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze poprzedni nie jest wymagany do ukończenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wime jak wy ale ja mam co innego zamist zarobic 100 sm mam zmienic tlo w Alpine Chalet

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. serio ? -.- czy tylko ja mam inaczej, nie muszę zbierać tej kasy ?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo! i znowu paro godzinne przesiadywanie na stardollu:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kliknie się w ten znaczek w rogu to mówią coś o "Dodatkowym kredycie" i przejściu do następnych zadań. Może to jest po to, aby ci, którzy Akademii nie ukończyli, to ją skończyli?

    OdpowiedzUsuń
  11. Do @Mila: to byłoby bez sensu, ukończyłam akademię i zarobiłam wiele sm jak i sp.

    Do @Paulinka: również miałam zadanie z Alpine Chalet, były, jak się nie mylę dwie misje z tej zakładki. (wtedy miałam trzy zakładki ze stardoll academy). :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @magdalenaSilver cytując to, co przeczytałam w zakładce z tych zadań: ,,Chcesz przejść do kolejnych zadań? Odblokuj i wypełnij dodatkowe projekty i zadania, aby otrzymać Dodatkowy Kredyt!". W takim razie trzeba to potwierdzić w jakiś sposób, bo sama Akademii nie przeszłam, a to co tam napisali mówi o dalszych zadaniach. Może ci, którzy ukończyli dostali inne zadania by się nie nudzili, a ci którzy nie, mają to, co widać w poście? Poza tym nie ukończyłam jej, a teraz nie chce mi się do niej wracać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wlasnie zobaczylam kolo 13 dzisiaj ;D.


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie cieszę się z tej akademii... pewnie tak jak wtedy stardollary polecą hen hen a ja w zamian dostanę właśnie truskawki w czekoladzie lub niepotrzebny kosmetyk.

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  15. skączyłam juz dawno 1 rok ale jakos nie cieszy mnie zbytnio rok 2 akademika

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, bo skończyłąm już dawno pierwszy rok. Nie wiem tylko dlaczego po wypełnieniu zadania z zarabianiem 100 starmonet nie otrzymuję nowych zadań.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde ja jak próbuję zdobyc te 100sm to nie mogę zawsze staję przy 89 lub 90 sm :l Jak to zrobić ? :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak wy wykonaliscie to zadanie z zarobieneim starmonet? blagam pomóżcie, jak probuje zarobic to moge najwyzej dobic do 90 i dalej nie

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ja nie mogę zarobić tych 100 SM ponieważ ja nie mam SS i mogę tylko 60 SM dziennie zarabiać :(

    OdpowiedzUsuń
  20. to jest zadanie dodatkowe a nie drugi rok

    OdpowiedzUsuń