2013/04/18

Oferta

Dzięki kolejnej ofercie dostaniemy 25% więcej stardollarów. Naszym zadaniem jest wypełnianie ankiet, oglądnie filmików, dojście do danego poziomu w jakiejś grze, itp. Polecenia znajdziemy w dziale "Zarób stardollary". Promocja trwa do 21 kwietnia. Darmowe stardollary wpłyną na nasze konta następnego dnia, czyli 22.04.2013.

Niestety nie dotyczy to ofert stardoll.

Skorzystacie? Ja wolę nie bawić się w te rzeczy. W szczególności, że trzeba podawać swoje dane... Zajmuje to trochę czasu, a korzyści są nie wielkie. A Wy co myślicie?

7 komentarzy:

  1. Nie wezmę udziału, jakoś nie mam zaufania.

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy tak nie zarabiałam, to teraz też nie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy z tych ofert nie korzystam, więc tym razem nie zrobię wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam takiej oferty :/ ale bym skorzystała....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystam z tych ofert.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń