2013/04/27

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została bransoletka z HB Weekly, której cena wynosi 13 stardollarów. Gdy klikamy w screen - przenosi nas do starplazy, a biżuteria 'znika' uciekając nam w lewy, górny róg. Moim zdaniem jak najbardziej zasługuje na miano wyboru dnia, kojarzy mi się z greckimi motywami. Szkoda tylko, że z daleka nie widać misternie wykonanych listków. Pomyśle nad jej zakupem, gdyż tanio nie jest, a Wy?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na jej kupno.





45 komentarzy:

  1. Jedyna rzecz, która była ładna w tych HB

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze hb z tego tygodnia ;)

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, ale cena mnie troszkę przeraża. Jednak chyba kupię :D

    myszka964

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyna rzecz z hb tych ,co mi sie podoba !
    Kinga6427 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet ładna , ale nie mam kasy ; /


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna i zastanawiam sie na jej kupnem :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna i tania , czyli to co lubię .

    xxx.klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna, aczkolwiek cena jak dla mnie wygórowana

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna lecz brak sd :c
    Zgłaszam się
    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna bransoletka.


    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Również pomyśle nad zakupem
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  13. taka piękna szkoda..., nie stać mnie na nią, ae mam nadzieje, że mi się poszczęści


    Anita112rybka

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosujesz na mnie na CG ? Jak wygram to rozlosuję spódniczkę z LE

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna ale nie mam kasy :/


    kinia.milewska

    OdpowiedzUsuń
  16. nie kupiee, za drogi . ; <
    Reeneeesmee

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczna *.* ale bez kasy jestem :(

    EmOLAdY9705

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bransoletka ;) Bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że jest złota, a mi ostatnio bardzo podoba się taka biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet ładna, tylko trochę droga :/

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta bransoletka podoba mi się najbardziej z wszystkich ! Kocham ją poprostu niestety nie stać mnie na nią ;/



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne ale mnie nei stac; )


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze HB z tego tygodnia, już kupiłam! aczkolwiek nie jest jakaś super :D
    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna :) Zastanowię się nad kupnem, bo tania nie jest :/

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo tania, Przyznaję , ale na 90% ładna na 10%trochę niezachęcajaca do zakupu. eliprojektantka

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna może i jest ale cena straszna ://

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  26. Na początku mi się wcale nie podobała, ale teraz jak na nią patrzę to jest całkiem spoko ^^

    Wandosz

    OdpowiedzUsuń
  27. Najładniejsze HB WEEKLY z tego tygodnia , lecz jej nie kupię bo cena jak na taką bransoletkę jest przerażająca.

    wertynaria06666

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiadomo że HB nie równa się NISKA CENA...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne-moja ulubiona rzecz t tej kolekcji HB :)

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest śliczna, ale za droga... :<


    katia-8

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem co o niej myslec. Z jednej strony ladna ale z drugiej wydaje sie sztuczna

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie kupię jej xd nie warta swej ceny.

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba. W ogóle to całe HBW tego tygodnia mi się podoba :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne jest, ale jako bransoletka, w której z daleka jak to zauważyłaś - listków nie będzie widać - nie jest warta 13 sd.

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  35. jest piękna,ten jej kolor i ogólnie cudo


    na stardoll jestem :Trucia

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniała, kurde świetny HB! <3 kupię!
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń