2013/04/26

Podziel się szczęściem


Znasz ten widok? Limit starmonet osiągnięty, okrągły tysiąc na koncie. I brak pomysłów, co z tym zrobić. Do niedawna Admini byli bardzo hojni. Pozwalali użytkownikom o statusie superstar raz w miesiącu powyższą sumę wymienić na sto stardollarów. Złośliwie, czy nie, wycofali tę funkcję. A zarabiać starpunkty trzeba. Co więc począć z nadmiarem „drobnych”? Może zamiast kupować sobie kolejne kolorowe ubrania i meble Basic, warto obdarować kogoś innego?

Każdy lubi dostawać prezenty. Na Gwiazdkę, na urodziny, imieniny... Miła to myśl – wiedzieć, że ktoś o nas pamięta. Jednak jeszcze lepiej jest prezenty dawać. Widok osoby cieszącej się z podarku to bezcenne uczucie. Nie trzeba nawet szukać okazji, by wysłać komuś prezent, bo niespodzianki robią większe wrażenie. Dlaczego więc nie spróbować tego samego w stardollowym świecie?

Mnóstwo osób, odwiedzając czyjś profil, wysyła mu małą babeczkę z napisem „Hi”. Czy to jest prezent od serca? Przed wysłaniem go warto zastanowić się, czy taki podarunek może się na coś przydać. Ja utylizuję te babeczki i myślę, że większość robi tak samo. Moim zdaniem lepiej jest wykorzystać to, że Admini dają nam możliwość podarowania prawie wszystkich rzeczy ze Suiteshopu, a także własnych projektów, i wybrać jakiś ambitniejszy prezent. Chyba każdego uszczęśliwi bukiet kwiatów. Równie dobrze może być to coś słodkiego z działu „Jedzenie”. Praktycznymi prezentami są meble lub dodatki do wnętrz. A może by tak podarować komuś zwierzaka? Kanarek czy krokodyl - nie każdy podarunek musi być uroczy. Najważniejsze jest to, aby był bezinteresowny.


18 komentarzy:

  1. Bardzo często wysyłam prezenty, przeważnie są to meble. Staram się wybierać te najładniejsze i najbardziej praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłam na taki pomysł. Tylko podreperuję swój fundusz i wyruszam na akcję prezentową :D

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze wydaje sc właśnie w taki sposób bo nie mam na co, czasem coś tam może i wpadnie w oko za sc ale zazwyczaj zalegaja, więc wchodzę i po prostu kupuje zazwyczaj ozdoby,meble, właściwie wszystko co jest za sc, patrze na styl w jakim zachowuje się dol i to kupuje :P

    kaina6

    OdpowiedzUsuń
  4. oo Faustyna, a ja się głowię co mam robić z tymi sm.. lecę do Twojego apartamentu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł, dzięki, przyda mi się ;*

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie. Też tak robię. :)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja (nie wiem dlaczego) nie cierpię na przesyt starmonet. Zawsze znajdzie się coś co chcę kupić, ale mimo wszystko artykuł jest ciekawy, daje do myślenia :D

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie jestem ss i nie mogę komus kupić prezentu :(
    lady166

    OdpowiedzUsuń
  9. No ostatnio mam problem z dużą ilością starmonet ;) I myślę, że zacznę wysyłać prezenty ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeej ;) . Super myśl .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny artykuł,niby banalny ale nieźle do mnie przemówił :)

    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  12. moja przyjaciółka ciągle atakuje mnie babeczkami...;-; Kasiu, jeśli to czytasz,to weź sobie do serca żebyś MI TYLE BABECZEK NIE WYSYŁAŁA ;-;
    imcrazyw

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie mam z tymi starmonetami co robić. Niestety nie jestem ss, więc nie mogę wysyłać innych prezentów niż babeczki. A sama mam ich ponad 40. xd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosujesz na mnie na CG ? Jak wygram to rozlosuję spódniczkę z LE

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny artykuł, ja też nie wysyłam babeczek, ale za to wysyłam coś z jedzenia, lub jakieś dodatki do domu ( poduszki, ozdoby itp. )

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wysyłam, bo tylko babeczki się da, gdy nie jest się ss.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz racje. Mam już dość tych babeczek, a każdy wysyła je, bo są najtańsze... Bardzo fajny post ;)...





    MissMadzia0151

    OdpowiedzUsuń