2013/04/21

Hot or Not

A.n.k.s.a.

azo_ona: Cudowna katana, a z racji tego, że owe katany wróciły do łask, za to duży plus. ALE… Jestem perfekcjonistką, więc razi mnie niedokładność tej stylizacji. Torebka strasznie sztucznie wygląda, przenika przez katanę, tatuaż wystaje z nogi. Okulary nie pasują do ogółu. Koszulka – fajna, ale gdzie dół? Daję HOT/NOT, dużo tutaj wniosła ta katana.
Krzysio100: Pierwsze wrażenie: brakuje spodni. Nie podobają mi się także okulary na włosach. Reszta poprawna, choć trudno ocenić stylizację, w której brakuje tak istotnego elementu.
MissMileyLove1: Bardzo dobra w grungowym stylu. Uwielbiam rzeczy z tzw. starego stardolla, a ta kurtka wygląda wyjątkowo dobrze. Dodatki dobrane są idealnie! Uwielbiam takie wykorzystanie kopertówki i choć jest ona w zupełnie innym stylu od reszty stylizacji, pasuje idealnie. Tatuaże, buty.... Wszystko idealne. Pozbyłabym się jedynie okularów, choć nie robi to wielkiej różnicy :) HOT

Asinek.xd

azo_ona: Sweter czy cokolwiek to jest naprawdę świetnie wykonany, czarny + żółty to fajne połączenie, ale przy tych barwach trzeba wtedy pozostać. Nie rozumiem, skąd się wziął fioletowy top w panterkę… Skąd? Dlaczego? Spódniczka sama w sobie nie jest zła, ale w żaden sposób nie łączy się z górą. Buty też nie pasują. NOT. 
Krzysio100: Mam mieszane uczucia. Ogólnie rzecz biorąc, elementy stylizacji dobrane są dosyć poprawne, choć przeszkadzają mi dwa różne odcienie koloru żółtego. Nie pasują tu te lenonki, a buty wydają się zbyt ciężkie. Pokombinowałbym z dodatkami.
MissMileyLove1: Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Czy ktoś potrafi znaleźć w tej stylizacji chociaż dwie rzeczy, które do siebie pasują? Nawet twarz, mimo okularów wygląda źle. Wszystko jest do wymiany. Nie potrafię znaleźć tu żadnych plusów. NOT

wandosz

azo_ona: Ciekawie wykonana koszulka, ale nie spaja się z niczym. Połączenie z tymi spodenkami wręcz fatalne. Nie wiem do czego pasuje tutaj torebka, jak zarówno buty… NOT
Krzysio100: Bardzo podoba mi się Twoja lalka, jednakże Twoja stylizacja nie wejdzie do grona "moich ulubionych". Chociaż założyłaś śliczny sweter i wybrałaś ładne buty, zestawienie zostało "zmaltretowane" brzydkimi szortami i niepasującą torebką. Załóż jakieś rurki, zmień torebkę na większą i będzie w porządku.
MissMileyLove1: Podoba mi się połączenie sweterka i spodni. Wygląda ono bardzo ciekawie, aczkolwiek jego potencjał został zmarnowany słabymi dodatkami. Najgorsze są buty - same w sobie wyglądają źle. Torebka jest z innego świata.... Popracuj nad tym. W tym momencie jest NOT

megagwiazda22

azo_ona: Długo zastanawiałam się, jak zacząć tą ocenę bez niecenzuralnych słów, etc. Napiszę tak: Fatalne połączenie wzorów, różaniec na kolanie (?), emo tuba na głowie. Jedyne, co lubię, to buty, ale zdecydowanie nie w tym „zestawie”, zresztą krzywo ubrane. NOT. 
Krzysio100: Nie, nie, nie. To zupełnie nie mój styl, ale poszczególne elementy stylizacji podobają mi się. Całość przytłacza jeszcze ta ogromna fryzura...
MissMileyLove1: Tylko. Nie. To. Nie cierpię takiego stylu. Rozumiem, że każdy jest inny i szanuję to. Jednak jestem tu od oceniania i powiem szczerze że nic mi się tu nie podoba. Kropki i paski? I co robi tu ten krzyż na nodze! Już pominą to, że jestem bardzo zniesmaczona ogólnym używaniem symboli religijnych w modzie. Wisienką na torcie jest potworna fryzura. NOT

MajkaStar1999

azo_ona: Bardzo delikatnie i estetycznie. Wielbię połączenie beżu z bielą. Bardzo lubię ten kardigan, a spodnie świetnie się prezentują. Dodatki też współgrają. W końcu coś na miano HOT.
Krzysio100: Jest dobrze, ale mogło być lepiej. Elementy Twojej stylizacji są idealnie dobrane, jednakże brakuje mi elementu w jakimś innym, mocnym kolorze. Co byś powiedziała na turkusową lub burgundową koszulkę?
MissMileyLove1: Okropnie podoba mi się ta stylizacja! Bardo miło się na nią patrzy. Kolorystyka jest przecudowna! Osobiście, trudno byłoby mi zrobić takie cudo ze spodniami a'la pidżama. Brawo! Nie mam żadnych zastrzeżeń. HOT

13 komentarzy:

  1. Fajne :D

    A gdzie się zgłaszać?

    OdpowiedzUsuń
  2. no pięknie a kórat wtedy jak pokazywałam coś koleżance ja to mam nieszczęście ah..
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z opiniami :3

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemyślę uwagi, coś zmienię w swoim ubiorze, dziękuję :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dalam więcej not; D .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  6. azo, czuję jakbyś 21651 razy użyłaś katana, można zastąpić to słowem kurtka, żakiet...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze 4 stylizacje są fatalne, ostatnia jest najlepsza, ale też bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z opiniami, MajkaStar1999 najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy ja wiem czy to jest żakiet ;> DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ, NAPRAWDĘ, JEST W MOIM SERCU

    OdpowiedzUsuń
  10. o dziękuję za tyle głosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę wziąć udział

    MissYesebel

    OdpowiedzUsuń
  12. MajkaStar1999 ubrała się świetnie, ponadto ma ładną MeDoll ;)

    OdpowiedzUsuń