2013/04/28

Wiosenne SE - wianek P'n'L w roli głównej!

Wiosenne Stylizacje eksterioryzacje - wianek Pretty'n'Love w roli głównej!

Czy wy też zakochaliście się w wiankach, z najnowszej kolekcji Pretty'n'Love? Mam nadzieję, że tak. "Rose  Headpiece" i "Peony Headpiece" to idealne odzwierciedlenie wiosny. Są niesamowicie inspirujące i pobudzają do działania, a kosztują jedynie trzy stardollary. Niewiele, prawda? Tak jak w moim przypadku, mogą stać się bazą do tworzenia niesamowicie kolorowych stylizacji.

Użyłam pierwszego, gdyż jest zdecydowanie bardziej funkcjonalny, ze względu na swój rozmiar. Jeśli chcecie, abym stworzyła kolejne zestawy z drugim piszcie, a być może pojawią się w kolejnym poście.

1 stylizacja: Kurtka - LE, Top - Bonjour Bizou, Szorty - PPQ, Torebka - Sonia Rykiel, Naszyjnik - Antidote, Buty - LE, Pióra - Bonjour Bizou
2 stylizacja: Płaszcz - Vivienne Tam, Spódnica - LE, Sukienka - Voile, Torebka - Voile, Pasek - Apres Ski, Buty - Voile
3 stylizacja: Top - Decades, Peleryna - Bonjour Bizou, Narzutka - PPQ, Spódnica - PPQ, Torebka - Pretty'n'Love, Buty - Pretty'n'Love

PS. Jutro moje konto obchodzi 6 rocznicę od powstania, czad co? :)

21 komentarzy:

  1. ojej ale świetna :*
    bella.1.2.3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga przepiękna a pierwsza i trzecia śliczne ;)) .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, wydaje mi się, że te wianki tutaj nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylówki! 2 i 3 mistrzostwo świata :) chętnie zobaczyłabym też stylizacje z tym drugim wiankiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są śliczne <3 ale moje serce zdobyła 2 *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje super, a wianki kupie napewno ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. BOSKIE <3 ja również zakochałam się w tym wianku :D

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  8. hehhe , całkiem fajnie : }

    xxx.klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, 3 najlepsza <3


    wyspaso :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizacje, wyjątkowo wszystkie mi się bardzo podobają <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne stylizacje! Wianek użyty na 100%! Brawo! Już nie mogę się doczekać stylizacji z tym drugim wiankiem, bo chyba taką stworzysz?

    MissMadzia0151

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz naprawdę wielki talent!
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylizacje, ten wianek jest boski ! + Gratuluje 6 rocznicy. :D

    Minoda1999

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja druga, wszystko idealnie ze sobą współgra. Po za tym uwielbiam te kolory! Wianek jest moim ulubionym dodatkiem do wiosennych stylizacji.

    xxxx
    ANIULA1233

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaaaci ♥ uwielbiam cię, rób z drugim koniecznie! wszyscy chcą tylko nieśmiali są i wstydzą się napisac C:

    OdpowiedzUsuń