2013/04/19

Wiadomość i reklama LE

Na nasze skrzynki pocztowe przyszła wiadomość reklamująca nową kolekcję LE Decor. Jej grafika i wykonanie nie przekonują mnie. Uważam, że jest tam za dużo przedmiotów o różnej tematyce, kolorach, wzorach, itp.

  Natomiast na stronie głównej tradycyjnie pojawiła się reklama sklepu.

Podoba Wam się? Czy według Was odpowiednio zachęca do zakupu? Myślę, że nie robi ona większego znaczenia, ponieważ marka LE jest znana, a reklama działa tylko jako "przypominacz" o dostawie.

7 komentarzy:

  1. jak dla mnie za dużo kolorów
    aczkolwiek nie jest najgorszą z reklam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już skorzystałam z dostawy :d Ale to jest LE. To nie potrzebuje reklamy x33

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  3. Reklama bardzo pasuje do LE i mega zachęca

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie mi się nie podoba ta reklama, mnie by ona nie zachęciła.

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmiczne meble - pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklama dziwna ,nie podoba mi się w ogóle ;)

    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń