2013/04/18

LE Decor nadchodzi!

Kochani! Mam dla Was dobra lub złą wiadomość. W spoilerach pojawiły się meble z LE Decor! Szykujcie stardollary- nowa kolekcja zawita niebawem :) Artykuły bazują głównie na złocie i fluorescencyjnych barwach. Myślę, że większość rzeczy jest "przeładowana" i oddaje wrażenie kiczu. 








Gotowi? Nie sądzicie, że wszystko dzieje się za szybko? Najpierw LE (ubrania) potem kolejne dostawy odzieżowe, wyprzedaże i promocje, a teraz LE Decor! Admini nieźle na nas zarabiają. Podoba Wam się kolekcja? Macie na nią fundusze? Co wpadło Wam w oko?

17 komentarzy:

  1. Jutro na pewno będzie nowa kolekcja!
    Omomomoomomomom! Pewnie będę miał pusty portfel! Wszystkie czaszki będą moje!

    A wnętrze, omomomomomom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomieszczenia są ładne i niektóre meble

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie wszystko brzydkie :D Najlepsza jest wcześniejsza < 3333333 :) ale możee coś tam i kupie

    kaina6

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! to jest LE? strasznie kiczowate i brzydkie! mimo, że nigdy nie kupuję mebli to jestem strasznie rozczarowana.. Porównując do kolekcji ubraniowej ta wypada bardzo słabo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby fajnie, super, ale jeśli mam znowu wydać majątek na meble które nawet metek nie mają to chyba podziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Są tak super, ale pewnie mnie na żaden mebel TERAZ niestać :c

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że informują wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię czaszki i wnętrze / może jeszcze coś...

    OdpowiedzUsuń
  9. KUPIĘ RENIFERA W ŚWIATEŁKACH, KTÓRY BYŁ ZA 130SD!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnetrza i poduszki fajne, reszta zbyt sztuczna

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. czaszkę <3333 Albo jakiś napis LE ^_^

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  12. eeej, tylko ja zauważyłam, że tam jest napis "YOLO" ? ;D Wezmę go :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Eee nie mam kasy ;( Nikt nie chce kupić platform za 600 sd ;(

    maziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kupię nic, bo nie mebluję pomieszczeń. XD

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń