2013/04/23

Akademia stardoll - 2 rok czy tylko zadania dodatkowe?

Nie wiem jak Wy, ale ja ciągle zadaję sobie pytanie zapisane powyżej. Z jednej strony, dziwne jest to, że wciąż nie ma drugiego roku akademii. Mimo to, ciekawi mnie też fakt, iż nawet osoby, które nie ukończyły pierwszego roku miałyby dostęp do nowego... Jak na razie stawiam, więc na dodatkowe zadania, ale pewnie jeszcze się o tym przekonamy! Dostaliśmy tym razem 2 nowe wyzwania - bardzo proste, nic nie kosztujące, a w zamian za ich wykonanie możemy zyskać całkiem fajnie rzeczy. Zmieniło się też logo na metce akademii (za informację dziękuję anonimowemu obserwatorowi z blogowego aska!).
Wzięliście już udział w zadaniach? Macie taki zamiar?


13 komentarzy:

  1. Mi sie te zadania nie koncza :o ja juz zrobilam ponad 15 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też pokazują się pojedynczo.. póki co tylko te 2 zadania.. mogliby dać coś dłuższego, bo trochę mi się nudzi, a to pochłania na wiele godzin :D

    OdpowiedzUsuń
  3. po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu pojawiają się inne zadania

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dodatkowe ; ) .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne fanty więc robię :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, ale fanty są słabe ;/ nie robię

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  7. no skorzystałam fajna szminka XD ale na 2 rok to nie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminka jest bardzo ładna.
    Wydaje mi się, że to tylko jakieś poboczne zadania.

    OdpowiedzUsuń
  9. To są zadania WAKACYJNE. Admini dodali je, bo większość osób skończyła już pierwszy rok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekhem, już pisałam pod poprzednim postem o tym, iż kiedy naciśniesz w logo Akademii, kiedy otwarty jest portfolio (jakkolwiek to się naprawdę nazywa) pisze tam, iż zarobisz tu dodatkowe pieniądze na następne zadania. Tak więc są to raczej zadania poboczne.

    emi19la9

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostałam pierwsze zadanie innej treści - zarobić 100 starmonet... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dostawać upominki za tak łatwe zadania . Ta czerwona szminka oszczędzi mi wydawanie sd bo chciałam akurat ją zakupić . :) . Buty nie za ciekawe , ale do czegoś się je połączy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam jeszcze talerz z truskawkami te pomarańczowo złote buty , szary cień do powiek i szminkę . A wy?

    OdpowiedzUsuń