2013/04/19

LE Decor w praktyce


Postanowiłam kupić najładniejsze rzeczy i stworzyć prosty, prowizoryczny pokój. Nie jest zbyt dopracowany, gdyż niestety nie działają mi wszystkie wejścia usb i nie jestem w stanie podłączyć myszki. Obsługiwać się touchpadem niestety nie potrafię ;_;, ale jakimś cudem udało mi się coś zrobić.

Może na samym początku zacznę od wnętrza - z prostego względu wybrałam różowe: spodobało mi się najbardziej. Oczywiście musiałam zakryć ściany, które absolutnie mnie nie przekonywały. Widok za oknami jest cudowny.

Kolejnym zakupionym przedmiotem był neon YOLO - zdecydowanie najfajniejsza rzecz z całej kolekcji.
Słoneczna ozdoba na ścianę - przykryłam ją wspomnianym wyżej neonem.
Różowa czaszka - właściwie nie pasuje do tego pokoju, aczkolwiek chciałam umieścić wszystkie zakupione przedmioty w jednym pokoju.

Raczej nie kupię nic więcej :) a Wam co spodobało się najbardziej?
_______________________________________________________________________________
REKLAMA

10 komentarzy:

  1. Mam wszystkie kolory czaszek, poniosło mnie i wydałam wszystkie sd, ale myślę, że było warto. Teraz kolekcje le nie są aż tak kiczowate jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wystrój :) Nic nie kupiłam z tej kolekcji

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wystrój :) Nic nie kupiłam z tej kolekcji

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nic z LE Decor nie przypadło do gustu. No, może okno :) Ale i tak niczego nie kupiłam.

    Dominika0018

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, zjawiskowy pokój! bardzo mi się podoba, a widok z okna faktycznie niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam tą samą czaszkę i napis LE dla picu xd

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  7. Dosc ladny pokoj , ja kupilam tylko poduszke z radiem

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny pokój!!! ♥
    Kitty370

    OdpowiedzUsuń