2013/04/19

Reklama

Nadszedł czas, kiedy zrozumiałam, że Stardoll już nie jest mi potrzebny. Dlatego też wyprzedaję wszystkie ubrania z mojego konta. Najciekawsze z nich umieściłam w Alpine Chalet oraz dwóch zwykłych pokojach na samej górze - różowym i niebieskim. Wśród nich jest pełno HB, Limited Edition, YH, DKNY, ELLE, Tribute i wiele bezmarkowych, lecz cennych ubrań jak łańcuchy z Archive czy cieliste szpilki.
Aktualnie zostały mi tylko 3 dni ss, dlatego radzę się spieszyć.

Tylko złotówki, sposób zapłaty poprzez wysłanie sms'a doładowującego na inną stronę.

WSZELKICH INFORMACJI NA TEMAT CEN UDZIELAM JEDYNIE NA GG:
24820822

Jest to jedynie obrazek przykładowy, w asortymencie jest dużo, dużo więcej ubrań.

LINK DO KONTA



_____________________________________________
Tak, to pewnie ostatni raz, kiedy wykorzystuje swoje przywileje. Oficjalnie się z Wami pożegnam, jak wszystko jeszcze raz przemyślę i dopnę resztę spraw.