2013/04/17

Ankieta - Akademia SIM

Witam wszystkich. Niżej podane macie prace, które według mnie były najlepsze. Zgłoszeń był bardzo dużo bo około 50. Jestem bardzo z tego powodu zadowolona. Było wiele, ładnych prac a ja musiałam wybrać z nich tylko kilka. Nie podołałam zadaniowi i dodałam aż 14 stylizacji. Kierowałam się i kreatywnymi pracami tak samo jak tymi z umiarem. Proszę wszystkich o wyrozumiałość, jeżeli chodzi o mój wybór. Prace są w przypadkowej kolejności. Wyniki pojawią się w piątek :)
1. Backless
2.-SWEET-GIRL-22


3.phoebetonkin1
4.Agnes24star
5. (ta praca nie była podpisana, ale przymknęłam na to oko) MissGirls150


6.Terravitta
7.nivea11
8.Dusiolla
9.JuliaWie
10.Karolina3897
11.Jaka-gwiazdka
12.A.n.k.s.a.
13.Honey24
14.minerwaaa



Kto powinien wygrać?
pollcode.com free polls 

17 komentarzy:

  1. Backless, jesteś genialna *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusia moja leci głosik ;*
    +dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mój głos do bambo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za dostanie się :)

    Karolina3897

    głosuję na Dusiolle

    OdpowiedzUsuń
  5. poddaję się, nigdy nie przejdę nigdzie dalej xP

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuzka:)
    Czemu? Teraz po prostu była bardzo, bardzo duża konkurencja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją faworytką jest A.n.k.s.a.

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słabe stylizacje.
    bronią się jedynie nr 8, 11 i 13 i na nie właśnie głosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz zagłosowałam ;D
    dusiolla 3mam kciuki ;p
    zozoleq

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuuuuję pięknie za głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie ale dalam na 14 ;)


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, dziękuję za wyróżnienie. Nie mam szans z tak ślicznymi pracami, ale i tak miło :D

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za umieszczenie mnie w ankiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej / dziękuję bardzo za wybranie mojej stylizacji jak i za tyle głosów *o*
    jestem w szoku, pozdrawiam
    backless

    OdpowiedzUsuń