2013/04/19

LE Decor

Zgodnie z zapowiedzią adminów dzisiaj do Starplazy weszła nowa kolkecja LE Deocr! Radzę się pośpieszyć, bo najtańsze rzeczy najszybciej schodzą! 


Kupiliście coś? Pochwalcie się :) Ja zainwestowałam w czaszki, flaminga<3, złotą statuetkę konia, lamki i niebieskie wnętrze. Dodatkowo kupiłam dwie rzeczy, które w przyszłości zamierzam sprzedać. Co sądzicie o tej dostawie?

Edit: Wnętrz jeszcze nie ma w sklepie. Można je kupić przez ten link http://www.stardoll.com/en/starplaza.php?startItemIds=50835,50836,50837,50838

Edit od miss_miley_van: Wnętrza można już normalnie kupować!
 Za info dziękuję jarus55. 

 

13 komentarzy:

  1. doczekałam się ^_^ właśnie idę do starplazy, mam zamair kupić czaszki i napis yolo :D

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem nic się mi nie podoba to chyba najgorsza dostawa z LE moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki @Karolina3897 gdyby nie ty, nie zauważyłabym napisu jolo, już kupiłam :*

    Więc, ja prócz wspomnianego wyżej napisu jolo kupiłam napis "LE", buteleczkę z perfumami (?) i czaszkę tą bardziej wiśniową niż tą różową-różową. :)

    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam:
    -zielone wnętrze
    -limonkowe lustro
    -napis LE
    -niebieską czaszkę
    -szarą butelke
    -lampke limonkowo-białą
    -kwiatek w szarej doniczce
    :)

    natka1342

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. napis "love once"
    2. Lustro jednorożec
    3. sfigurka jednorożec
    4. znak LE

    to kupilam reszta too .. średnia

    kaina6

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedynymi artykułami, które mogłabym kupić to wnętrza, ale raczej sobie je odpuszczę. Mebli i dekoracji nie mam zamiaru kupować, bo i tak nie urządzam pomieszczeń.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  7. 7 artykułów wraz z wnętrzem mam.
    Czaszki najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam tylko kwiatka. Jako jedyny mi sie spodobał XD

    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupuję mebli, więc ta dostawa jest mi raczej obojętna.. Meble jak na LE nie zachwycają i są trochę kiczowate! Mimo wszystko skusiłam się na jedną czaszkę, chociaż sama nie wiem po co :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kupiłam koło 10 rzeczy z LE decor, ale kupiłam tylko 3 czaszki, bo resztę wykupili.
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam jedynie stolik i jedną poduszkę brak funduszy ;c


    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń