2013/04/24

Ankieta - Akademia SIM

Witam wszystkich. Waszym poprzednim zadaniem było wykonanie makijażu typowo karnawałowego. Było dość dużo prac ale wiele według mnie nie zawiązywało do tego święta. Pomimo tego udało mi znaleźć prace warte uwagi. Oceniałam prace pod względem kolorystyki, pomysłu, nawiązania do tematu oraz kreatywności. Wyniki pojawią się w piątek.

1. MartaBad

2. weronisziaDance dyskwalifikacja (proszenie o głosy)

3. MajkaKolorowa

4. 0..marta..0

5. Karolina3897 

6. AliMakkartnej

7. backless

8. iwo__pies

9. Dusiolla

10. nivea11

11. Agnes24star

12. Honey24

(przypadkowa kolejność)

Kto powinien wygrać?
pollcode.com free polls 

19 komentarzy:

  1. o matko, znowu ja *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 proszę o głos na 2 2 2 2 2 2 2 bardzo wazne . Zależy na wygranej . 2 2 2 2 2 2 2 proszę 2 2 2 2 2 2 . 1 raz opublikowali mnei na stardol i imy 2 2 2 2 2 22 2 2 2 :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało karnawałowe te makijaże, głosuje na 1 i 5

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za umieszczenie mnie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, dziękuję za to, że doszłam aż tu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolina3897 zaskoczyła mnie najbardziej , widać , że włożone było dużo pracy w ten makijaż i same dodatki . Ja w takich rzeczach raczej się nie znajduję . Ale Życzę Powodzenia ! :)

    xxx.klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie nie wiem na kogo zagłosować xD

    slodkasandra10

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki, Caroline, miło mi xd :*

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  10. Honey trochę przypomina tą jedną uczestniczkę Top Model

    OdpowiedzUsuń
  11. Konkurs niestety jest niesprawiedliwy, ponieważ można głosować na swoją pracę w tej ankiecie nawet 30000 razy, poprzez bramki proxy :(


    polecam polldaddy.com

    OdpowiedzUsuń