2013/04/13

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia jest papierowa ściana z nadrukiem gałązki z kwitnącymi kwiatkami. Pochodzi z nowej kolekcji dla osób ze statusem Royalty. Kosztuje 14sd. Trochę to niesprawiedliwe, że ten tytuł zdobywają przedmioty, które mogą zostać kupione tylko przez wybrane osoby. Widać, że admini nie za bardzo przestrzegają zasady fair play.

Z komentarzy zostaną wylosowane dwie osoby, które otrzymają sd na zakup wyboru dnia.

Podoba Wam się? Kupicie, a może nie macie takiej możliwości?

PS Przypominam, że jutro kończy się termin oferty Wielkanocnej i darmowych 50% stardollarów przy ich zakupie!

35 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba i chyba go zakupię ;d

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam focha na adminów. Kurczę mam 500sd, a nie mg se wydać na fajne okienko ;/
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :_) ! Zg się ;) .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, ale nie mam gdzie postawić

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :)
    zg się

    marcelina1203

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie by było jak by mnie wylosowali mama zadanie w akademi i potrzebuje sd na zakup lakieru i naklejek na paznokcie :( mam dopiero 6 sd na 5:(

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, całkiem ładne. Być może kupię, o ile będzie mi gdzieś pasowało :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne-idealne do delikatnego wystroju.A co do oferty-dzisiaj z niej skorzystałam ;)

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne .Niestety jak zwykle brakuje mi sd .życie więc się zgłaszam jestem obserwatorem mój nick to olka170

    OdpowiedzUsuń
  10. to rzeczywiście nie fair, ale wszystko dla kasy :/

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  11. jest super, chyba kupię.

    to nie fair że tylko dla royalty..

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym kupić, ale nie mam kasy ;p

    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu użytkownicy wydali sporo kasy na status royalty, więc myślę, że coś im się należy :)a okienko jak okienko..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna, ale nie urządzam apartamentów więc jej nie kupię ;)
    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet ładny ten nadruk:) jeszcze ie wiem czy go kupię:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja uważam że dobrze ze wreszcie w jakiś sposób 'nagradzają' royality.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem Royalty - nie kupię ; (
    Ale wybór dnia trafny ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. * do osób wyżej 'fer' piszemy - fair XD

    a ja może w to zainwestuję ;> jestem jeszcze kilka dni ss co wiąże się z royalty więc ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z tobą to nie jest fer , ponieważ nie wszyscy mają Royalty !
    Ale to mi się nawet podoba.



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest fajne, ale niestety tylko dla Royalty :(

    kinia.milewska

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest świetny , bardzo pomysłowy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super !

    miss_paula367

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet ładne, ale zdecydowanie cena za wysoka :/

    myszka964

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne, ale szkoda mi tyle sd na coś, co prawdopodobnie mi się w najbliższym czasie nie przyda :)
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń