2013/04/02

Wybór Dnia

Witajcie Kochani! Wczoraj wieczorem wróciłam do domu :) Po tak długiej nieobecności będę musiała się trochę ogarnąć jeśli chodzi o szkołę, ale również o stardoll. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.
-----------------------------------------------------------
Dzisiejszym wyborem dnia zostały buty z nowej kolekcji Archive (wcześniej Fallen Angel), które kosztują 9sd. Według mnie na doll wyglądają dość "ciężko" przez ozdobne wykończenia. Nie podoba mi się również ich wykonanie. 
 Przypadły Wam do gustu? Kupicie je?

Z komentarzy zostaną wylosowane dwie osoby, które otrzymają sd na ich zakup.

30 komentarzy:

  1. Średnie są. Raczej ich nie kupię.

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się
    MartaBad

    OdpowiedzUsuń
  3. brzydkie są.

    Stylowa.Karola

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobaja mi się CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  5. Okropne, słabe wykonanie i ten wystający materiał. Straszne.

    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie sobie , nie warte kupna .

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń
  7. według mnie masakra ;/


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  8. Są spoko. Nie tak strasznie drogie, więc się zastanowię nad zakupem.:)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ich nie kupię. Te falbaniaste wykończenia są odpychające i sprawiają, że buty gorzej prezentują się na lalce.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość kiepskie wykonania, raczej nie kupię :/ Nie mój styl...

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają wyjątkowo źle, jak i wszystko z tej dostawy... Nie kupię .

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podobają mi się, nie mój styl ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że maą te ... co tto jest ? skarpetki ? frędzle .. xD na górze, bo byłyby dobre do przerobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwne przez te falbanki na ich górze,nie kupię raczej...

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie.. nie są fajne. Nie chcę ich kupować, ale sd na coś innego wykorzystałabym C:
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  16. Okropne nie kupię.


    Kathy5151

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podobają mi się ;d

    Lolcia5

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podobają mi się, na pewno ich nie kupię.

    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  19. nie podobają mi się... kiepska jakość, nieładne wykończenie, nie kupię.

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  20. nie podobają mi się jakoś..

    OdpowiedzUsuń
  21. Okropne, wątpię żeby z czymkolwiek prezentowały się dobrze..

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podobają mi się :/ Nie kupię.


    myszka964

    OdpowiedzUsuń