2017/11/14

Darmowe Superstar

Admini przygotowali dla nas ciekawą niespodziankę. Otóż po zainstalowaniu aplikacji Stardoll Access, a następnie zalogowaniu się na konto, dostaniemy dwa dni Superstar zupełnie za darmo. Brzmi fajnie? Jak najbardziej. Z tym, że jest mały haczyk. Admini sprytnie zablokowali bazaar dla osób, które skorzystają z oferty, a więc przelewanie stardollarów czy ubrań między kontami nie jest możliwe. Jedyne co w tym wypadku da nam Superstar to zorganizowanie imprez lub kupienie ubrań oznaczonych gwiazdką. Mimo to uważam, że promocja aplikacji to fajny pomysł. Muszę również przyznać, że zmienione tło na Stardollu prezentuje się fenomenalnie!
Co o tym sądzicie? Zainstalujecie aplikację, aby odebrać Superstar?




24 komentarze:

  1. ja nie doczytalam najpierw, ze to na dwa dni i specjalnie instalowalam aplikacje hahaha, bez sensu :P ale osoby co nie maja ss moga skorzystac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tło niech zostawią. Mi się najbardziej podoba z tej całej akcji

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło jest super, fajnie pasuje do strony. A co do akcji, to serio mogliby dać ten dostęp do bazaaru. Nie zbankrutują, a osobom bez ss mógłby wlecieć jakiś hajs na konto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny administrator pokazuje swoją chciwość, niby dają coś... ale jest haczyk. Mimo wszystko, to fajna sprawa, dla osób, które nie były ss, a o tym marzyły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że bazar zablokowanym.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak ktoś już ma od dawna tę apkę to coś mu daje ta akcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Ci dodaje ss, wystarczy się zalogować.

      Usuń
    2. A! Dzięki za info:) Ja nawet nie zauważyłam, że coś się zmieniło po zalogowaniu się, bo obecnie mam ss. Dla osób bez statusu fajna akcja, tylko szkoda że bazar jest zablokowany. Jakby te dwa dni mogło ich zbawić. Dali graczom lizaka do lizania przez szybę, trochę śmiesznie :D

      Usuń
  7. Dodatkowe dwa dni zawsze się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  8. zablkowalo mi baazar? Jejku nie wiedzialam:( dla mnie to porazka po co oni to robili? moze jutro albo w piatek juz bedzie kolekcja LE, i po to to zrobili;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli byłaś już SS to nie zablokowało Ci bazaaru. Zablokuje się on dopiero na 2 ostatnie dni, właśnie w ramach tej oferty.

      Usuń
  9. Tło rzeczywiscie wygląda fenomenalnie :O

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie to fajna sprawa, nie kojarzę by kiedyś rozdawali superstar ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Zablokowali również możliwość utylizacji przedmiotów, żeby nie można było zarobić na przedmiotach dających stardolary... :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakżebym mogła nie skorzystać XDD Chociaż fakt, trochę szkoda że zablokowali starbazaar.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi to tam xd Bazaar mam czy nie mam i tak praktycznie nie korzystam. Wystarczy, że mogę zmieniać wygląd to zrobię kilka makijaży na zapas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy wiecie co z tym LE? Będzie można dostać darmowe ss właśnie wtedy jak wejdzie kolekcja?
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że promocja na 100% się skończy zanim wejdzie LE.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)
      ola4077

      Usuń
  15. Eh, kiedyś na któreś tam urodziny Stardoll admini dawali kasę każdemu graczowi [*] r.i.p. this times

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem tyle... Zdenerwowałam się... Najpierw odebrałam te 2 dni, potem sobie wykupiłam pakiet na 3 tygodnie. Te 2 dni już się skończyły, a ja nadal nie mogę kupować ani sprzedawać w bazarze. To jest chyba jakiś żart...

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze jest jakiś haczyk :D admini się chyba trochę za bardzo wycwanili :D kiedyś funkcjonowało to o wiele lepiej :/ no ale z drugiej strony przez te 2 dni można coś tam zarobić z tych codziennych zadań :) czasami pojawiają się tam zadania za sd (3sd) także taki bonus :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń