2017/11/01

Lookbook: Pretty n'Love


Niedawno do sklepu Pretty n'Love trafiła nowa kolekcja. W związku z tym nasza redakcja postanowiła przygotować dla Was kilka stylizacji, które pomogą Wam w zrobieniu zakupów, o ile macie jeszcze wątpliwości, które ubrania kupić. Mamy nadzieję, że nasze propozycje przypadną Wam do gustu!


Kliknij, a zobaczysz najnowszą kolekcję Pn'L
 
 
 
Najka.
 
 
1. Kolczyki - EPIPHANY, Sweter - Pretty n'Love, Torebka - Bonjour Bizou, Pasek - YH, Spodnie - Bonjour Bizou, Buty - Tributes Gallery

2. Kolczyki - Pretty n'Love, Top - Pretty n'Love, Torebka - Bonjour Bizou, Kurtka jeansowa - Subcouture, Spodnie - LE, pasek - YH, buty - Pretty n'Love


Soxo_
 
  1.Kolczyki - YH, sweter - Pretty n'Love, łańcuszek - Museum Mile, torebka - Chanel, spodnie - Special Offer, buty - Subcouture
2. Kolczyki - Fendi, łańcuszek - PPQ, sweter - Pretty n'Love, płaszcz - Saint Laurent, spodnie - It Girls, skarpetki - Callies Pick's, buty - Bonjour Bizou
3. kolczyki - Balmain, top - Callies Pick's, sweterek - LE, spódnica - Pretty n'Love, torebka - Chanel, buty - Special Offer
cherry9713
1. Golf - Pretty n' Love, kolczyki - Voile, spódnica (sukienka) - Vivienne Tam, torebka - It Girls, kurtka - Callie's Picks, buty - Pretty n' Love
2. spódnica - Pretty n' Love, marynarka - Callie's Picks, naszyjnik - Special Offer, bluzka (sukienka) - Vivienne Tam, pasek - It Girls, torebka - no name, buty - Young Hollywood
3. golf - Pretty n' Love, torebka - Pretty n' Love, spódniczka - Callie's Picks, kolczyki - Film Theory, buty - Dior
 
 
Jesteście już po zakupach? 
Co sądzicie o naszych propozycjach? Dajcie znać w komentarzach! 

17 komentarzy:

  1. jak klikam na odnosnik do sklepu kieruje mnie do Kitsch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylizacje są świetne, chyba najbardziej podobają mi się te Najki, ale nie ma żadnej którą uważałabym za złą. Kupiłam chyba wszystkie pokazane u Was ciuchy ^^

      Usuń
    2. Faktycznie. Naprawione - link przenosi do Plazy :)
      dzięki za czujność!

      Usuń
  2. Wedlug mnie najka ma najlepsze stylIacje ale tak jka ktos wyzej napiaal zadna nie jest zla. Jestem jeszcze przed zakupami, ale chyba kupie wszystkie pokazane przez was ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam tylko dwie rzeczy, bo nie jestem jakoś specjalnie zachwycona kolekcją. Jest nie w moim stylu. Druga stylizacja od Najki wygrała to zestawienie, imho :)) ale wszystkie propozycje są fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona stylizacjami najki, reszta też super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety brak sd nie pozwolił mi na zakupy, a kolekcja jest naprawdę świetna. Stylizacje przypadły mi do gustu, lecz wygrywają kompozycje Najki, przepiękne ;)
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja nie specjalnie mi się podoba ale kupiłem dwa płaszcze i ciemną sukienkę. Najbardziej podobają mi się stylizacje Najki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te golfy są na prawdę super!
    Pierwsza stylizacja Cherry, po prostu ubóstwiam!
    Najka - nr 2 jest na prawdę ładna, lubię dużo dżinsu.
    Soxo - pierwsza jest na prawdę udana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne stylizacje, ale najbardziej podoba mi się środkowa i prawa stylizacja soxo_. A i bardzo dizękuję za dodanie do honorowej listy! Niestety nie było mnie wczoraj w ogóle i nie załapalam się na loterię :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Najka skradła moje serduszko *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. kolekcja jest nawet fajna,ale na razie kupiłam tylko spódnicę za sm xd ale jeszcze parę rzeczy na pewno wyląduje w mojej szafie,m.in. golfy :) jeśli chodzi o stylizacje to podobają mi się obie propozycje Najki,pierwsza i trzecia stylizacja Soxo oraz pierwsza i trzecia Cherry :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytanie: czy u was też nie ma w plazie sklepu Callie's Picks,bo patrzę że u mnie go nie ma xd

      martusia-16

      Usuń
  11. Ale piękna kolekcja, no w końcu coś kupię w Pn'L. Wasze stylizacje- obłęd. Najlepsze były chyba Najki.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są bardzo dobre. Muszę zrobić spore zakupy :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda stylizacja jest udana i ciekawa, ale chyba najbardziej podobają mi się te od SOXO! Są przepiękne ! :)
    A co do sklepu - całkiem udana dostawa :) :) Nawet się postarali :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń