2017/11/04

Lookbook: Antidote


Z racji wczorajszej dostawy - która wzbudziła raczej mieszane emocje - nasza załoga przygotowała dla Was kilka propozycji z wykorzystaniem zakupionych wczoraj ubrań. Mamy nadzieję, że nasze propozycje przypadną Wam do gustu!


cherry9713
 
 
  

1. narzutka - Antidote, koszula - Antidote, golf - It Girls, kolczyki - Subcouture, spodnie - MSW, torebka - Callie's Picks, buty - MSW

2. spodnie - Antidote, kolczyki - Subcouture, kombinezon - Vinyl, top - Pretty n' Love, narzutka - Voile, torebka - Archive, buty - MSW
3. kurtka - Antidote, kolczyki - Callie's Picks, płaszcz - Gucci, sukienka - Callie's Picks, torebka - Chanel, buty - Young Hollywood
 1. narzutka - Antidote, kolczyki - Pretty n' Love, golf - It Girls, spodnie - Callie's Picks, pasek - Bonjour Bizou, torebka - Pearls, buty - Tributes Gallery
 
2. tunika - Antidote, kolczyki - Rio, naszyjnik - The JetSet, spódnica - It Girls, buty - Balmain, plecak - Original Future
 
 
najka.
 
  1. sweter - Antidote, pasek - Apies Ski, torebka - Callie's Picks, torba - Antidote, spodnie - Callie's Picks, butyx2 - YH/Voile
 
2.  kapelusz - Callie's Picks, biżuteria - Saint Laurent/The Jet Set, bluza - Antidote, torebka - YH, spodnie - Callie's Picks, buty - Subcouture
 
 
soxo_
 
 
 
1. kolczyki - Royalty, bluzka - Antidote, frędzle (sukienka) - Nelly, torebka - Special Offer, buty - LE
 
2. kolczyki - Fever, kurtka - Antidote, torebka - Chanel, brelok (kolczyk) - Fendi, sukienka - Bonjour Bizou, buty - Fallen Angel
 
3. kolczyki - Bonjour Bizou, golf - Miss Sixty + Basics, kurtka - Antidote, torebka - YSL, spódnica - Fallen Angel + Basics, buty - Nelly
 
4. kolczyki - Velvet Orchid, koszula - Clique, kurtka - Evil Panda, pasek - Callie's Picks, spodnie -LE, torebka - Antidote, buty - Tributes Gallery
 
 
wspanialynick
 
 
1. kurtka - Antidote, golf - Mr., spodnie LE, buty - YH, torba - Mr., pasek - Film Theory, skarpetki - Fendi, okulary - Subcouture, marynarka - Pals
 
2. bluza - Antidote, spodnie - YH, buty - Antidote, plecak - Original Future, łańcuchy - Evil Panda, bluzka siatkowa - Callie's Picks, twarz klauna - Bod Mod 

22 komentarze:

  1. genialne stylizacje! podoba mi się użycie tej twarzy klauna :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje cherry średnio przypadły mi do gustu ;)
    Soxo twoje stylizacje są genialne
    WspanialyNick świetne męskie stylizacje
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, stylizacje Cherry i Nicka z tą czarną tuniką genialne, zaczynam żałować że i tego nie kupiłam XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne kompozycje, jestem pod wrażeniem. Jednakże 2 od cherry9713 według mnie, jest najlepsza ze wszystkich.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. WspanialyNick geniusz <3 i jeszcze te włosy *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie mi sie podobaja, oprocz Najki, niestety od niej zadna mi sie nie spodobala

    OdpowiedzUsuń
  7. Łooo! Jak ja kocham wasze lookbooki *.* Wspaniale stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Te męskie stylizajce są przeboskie :O
    Majlix6

    OdpowiedzUsuń
  9. Cherry super, Najka kocham, soxo jest okej, Nick wygrałeś wszystko

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej przypadły do gustu stylizacje Najki. Są takie mało krzykliwe i bardzo modne.
    Ki

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Waszych propozycji podoba mi się jedynie 2 od Cherry oraz 5, obie od Najki i druga od Nicka.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie umiem wybrac najlepszej, każda ma w sobie coś fajnego!

    btw. Czy wam tez coś się stało ze stardoll? W sensie, czy nie dziala wam szafa i cała strona się tnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak na mozilli, chrome działa normalnie. :)

      Usuń
    2. A mi właśnie na obu tak się dzieje ;_; Może zainstaluję jakąś trzecią

      Usuń
  13. Stylizacje Najki są najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej przypadły mi do gustu stylizacje Cherry, są świetne!
    Pytanko: z racji wizyty pewnych osób odpowiedzialnych za HOT OR NOT domyślam się, iż został już zrobiony screen mojej doll, która ma być oceniona w tygodniowej turze. Czy mogłabym prosić o jego zaktualizowanie, gdyż moja doll nieco się zmieniła :p
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się pierwsza,druga,czwarta i piąta stylizacja Cherry,pierwsza Najki i czwarta Soxo :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej podobają mi się stylizacje męskie ! :D jeśli chodzi o dziewczyny, to ostatnie stylizacja każdej z nich wymiata :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the outifits with the big black coat ! With orange *-* you're very talented !

    OdpowiedzUsuń