2017/11/22

Stardoll i My - dziewiąte urodziny


Jak zapewne już się zorientowaliście, nasz blog obchodzi dzisiaj dziewiąte urodziny. Miewał wzloty i upadki, ale nadal się trzyma i mamy nadzieję, że dobije do dziesiątych urodzin. :) Oczywiście nie miałoby to miejsca, gdyby nie Wy - nasi Czytelnicy. Jesteście z blogiem od początku, czasem bywało Was mniej, czasem więcej i - wbrew niektórym opiniom - ważne jest dla nas każde słowo, które napiszecie pod naszymi postami, zarówno to pozytywne, jak i negatywne. Za wszystkie komentarze i opinie serdecznie DZIĘKUJEMY! Dziękujemy także tym, którzy po prostu nas czytają, nie pozostawiając po sobie śladu. Mimo wszystko mamy nadzieję, że jednak zechcecie podzielić się z nami Waszą opinią. :)
Muszę podziękować redaktorom, którzy także tworzą tego bloga. Choć przewinęło ich się tutaj dziesiątki, każdy z nich dołożył swoją cegiełkę do istnienia bloga. Liczymy, że nigdy Was nie zabraknie i zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie chciał z nami współtworzyć bloga.
Pamiętajcie, że Stardoll i My powstaje dla Was i jesteśmy otwarci na Wasze opinie i sugestie. Zawsze - jeśli czegoś Wam tutaj brakuje, coś Wam się nie podoba - możecie do nas napisać, a my przeczytamy i rozważymy każdą opinię. Najważniejsze, abyście Wy, Czytelnicy, czuli się tutaj dobrze i chcieli do nas zaglądać każdego dnia!


Soxo_&cherry9713


KILKA SŁÓW O PLANIE DZISIEJSZEGO DNIA
Wyczekujcie loterii, na pewno pojawi się niejedna na blogu. :) Opowiemy Wam także krótko o najstarszym dziale na blogu (wylosowana osoba, która zgadnie jaki to dział, zostanie nagrodzona stardollarami). Wieczorem odbędzie się urodzinowy bal, na który zaproszeni są wszyscy Czytelnicy!

13 komentarzy:

  1. Z racji tego, że kompletnie nie mam czasu (po za wyjątkami), na sd zaglądam tylko przez telefon żeby się zalogować, więc blog stał się dla mnie oknem na sd, dzięki Wam wiem co się dzieje.
    Życzę Wam wytrwałości i cierpliwości, bo talent już macie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z nielicznych blogow, ktory sie jeszxze utrzymuje. I z cal3go serca wam gratuluje, bede z wami do konca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ!!
    trafiłam tu co prawda dopiero w tym roku, ale mega się cieszę, że jesteście oraz, że ja mogę być tutaj z Wami! Mam nadzieję, że nigdy się nie poddacie i zawsze będziecie dla Nas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szacunek! Dobra robota i gratulacje dla wszystkich osób współtworzących bloga :) Większość z nich bardzo szybko upada, a tu już prawie dyszka na ramieniu! I trzymam kciuki za drugą dyszkę! Szkoda, że nie mogę być na balu, ale trzeba pozarabiać hajsy, a że trafiła się fucha w TVP to szkoda zmarnować :)) Ale bawcie się dobrze wszyscy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to wasz blog towarzyszył mi od moich początków na Stardoll, więc jest duża częścią mojej stardollowej tożsamości xD i w momentach przerwy na Stardoll staje się też dla mnie informatorem o "tamtym świecie"

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i dalszych owocnych lat. Ten blog to kawał dobrej pracy, bardzo dopracowany, jeden z najlepszych!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Ja w ogóle pamiętam tego bloga jeszcze za czasów Gabisi haha :D Życzę, żeby cały czas działał tak dobrze jak dotychczas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Jak tu piękne, słodko i uroczo *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. co jak co, ale szablon sztos!!
    Czego by tutaj życzyć? Przede wszystkim wytrwałości, aby blog był z nami przez kolejne lata

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULACJE !!! :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow nie wiedziałem że jesteście już 9lat,gratulacje i również mam nadzieję że blog będzie istniał jak najdłużej. Jesteście pierwszym blogiem o stardoll który czytałem i komentowałem. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że blog jest listopadowy tak jak ja ;p
    Dzięki Wam mam inne postrzeganie na stardoll :D
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  13. oo jaa, aż łezka sie kręci ;')

    OdpowiedzUsuń