2017/11/14

Weekly SuperStar Gift

Dzisiejszym prezentem jest parasolka ze sklepu Callie's Picks Decor. Oryginalnie kosztuje 12sd. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo zawiedziona. Parasolka jest dla mnie kompletnie nie przydatna zarówno do dekoracji wnętrz jak i stylizacji.
Podzielacie moje zdanie, czy może jednak jesteście zadowoleni z prezentu?


REKLAMA

Witajcie Kochani tutaj MissAdrianka21. Cóż wszystko co dobre kiedyś się kończy. Nigdy nie sądziłam, że to powiem, ale napiszę jeszcze pewnie parę postów dla Was i odejdę. Dlaczego? Chcę sprzedać konto, ponieważ zbieram na pewną rzecz, na której bardzo mi zależy. Sądzę, że się dogadamy co do ceny nie jest wygórowana jak za konto od 2009r z ss i różnymi limitkami. Jestem zainteresowana tylko realnymi pieniędzmi wysłanymi w formie przelewu. Jeśli jest ktoś z Was chętny to zapraszam, znajdziecie mnie na FB

18 komentarzy:

  1. W sumie to jest słaba. Lepiej by wyglądała w kolorze czarnym lub białym ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. wedlug mnie jest okej, ale nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jest, ale nie da się jej nijak ubrać na doll

    OdpowiedzUsuń
  4. YYYYY za sprzedawanie kont jest ban ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie prawda, ale za sprzedawanie lub kupowanie rzecxy powyzej 600 sd, tezjest ban, a jednak duzo oso to robixd

      Usuń
    2. oj tam, na allegro non stop ktoś wystawia ubrania/konta/stardollary na sprzedaż.

      Usuń
  5. Parasolka taka sobie, może się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odebrałam ją sobie, może się kiedyś przyda..
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, anie nieprzydatna. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Odebrałam, ale to tylko za sprawą darmowego ss XD

    OdpowiedzUsuń
  9. beznadziejny prezent,nawet nie odebrałam tej parasolki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Na str głównej zakładka superstar, zjezdzasz trochę w dół i tam jest taki prezencik, a pod nim napis "get your gift". Trzeba w to kliknąć :))

      Usuń
  11. odebrałam, najwyżej się sprzeda :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń