2017/11/05

Fiolet - nie taki straszny


Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacjami na podstawie spódnicy z najnowszej dostawy Pretty n' Love. Osobiście bardziej podobała mi się na wieszaku niż na doll, mam co do niej mieszane uczucia. Aczkolwiek na pewno plusem jest ciekawy kolor oraz łatwość wystylizowania. Dzisiejsze looki nie są zbyt skomplikowane, postawiłam na prostotę i dziewczęcość. Jestem ciekawa Waszych opinii :)

1. ubrania za starmonety: kolczyki - Trails, kurtka - It Girls, body - Active, top - Callie's Picks, pasek - Voile, spódnica - Pretty n' Love, torebka - Callie's Picks, buty - Perfect Day
2. ubrania za starmonety: kolczyki - Bonjour Bizou, koszula - Windows on the world, pasek - Bonjour Bizou, spódnica - Pretty n' Love, torebka - Callie's Picks, buty - Archive

16 komentarzy:

  1. Druga stylizacja jest cudowna, wszystko idealnie do siebie pasuje!
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jakoś średnio przypadła mi do gustu. W drugiej wszystko ze sobą współgra, śliczna!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza, kompletnie mi sie nie podoba. Za to druga skradla moje serducho!

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga zachwyca. Pięknie dobrane wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, druga jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. druga ładna, pierwsza niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. druga stylizacja ładna jest :) mam tą spódnicę w szafie,ale na razie nie mam na nią pomysłu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się tam podobają obie :).
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwazam, ze pierwsza jest lepsza ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. druga jest o wiele lepsza, choć pomarańcz/brzoskwinia to nie moje kolory :D
    a sama spódniczka jest całkiem ciekawa - może to przez ten kolor, bo w samym kroju coś mi przeszkadza :/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się, choć to kompletnie nie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się ta spódnica, ale stylizacje zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń